וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של כוכב העבר שנטשה תינוק ביער קפוא: "רציתי להציל קודם כל את עצמי"

אלכסנדרה, 26, בתו המאומצת של כוכב הבייסבול לשעבר דניס אקרסלי, עם עבר של מחלה נפשית, נעצרה אחרי ששיקרה לשוטרים על מקום הימצאו של התינוק, שסבל מהיפותרמיה: "פעלתי כמו שמלמדים על התרסקות מטוס"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 29.12/ספורט1

"מה תמיד אומרים לעשות במקרה של התרסקות מטוס? קודם כל להציל את עצמך". כך הסבירה אלכסנדרה (אלי) אקרסלי לכוחות המשטרה שחקרו אותה אחרי שהשאירה את התינוק שלה ביער, בקור של מינוס 7 מעלות.

הפרשה הקשה הזו הסעירה את ארה"ב ביומיים האחרונים: אקרסלי, בתו של כוכב הבייסבול לשעבר דניס אקרסלי, נעצרה בסוף השבוע שעבר אחרי שילדה תינוק ביער בניו המפשייר, נטשה אותו, שיקרה למשטרה על מקום הימצאו, ורק לאחר שכנועים וחקירה גילתה איפה הוא. השוטרים שהגיעו אליו מצאו אותו בזמן שהוא סובל מהיפותרמיה.

כעת נחשפים עוד פרטים מהחקירה וגם מבית המשפט. עורך דינה מטעם הסנגוריה הציבורית, ג'ורדן סטרנד, טען בפני בית המשפט בניו המפשייר: "אלי עשתה כל שביכולתה להשיג עזרה. לידה זה דבר מסוכן אפילו בתנאים הכי טובים שיש".

אלי אקרסלי, בתו של שחקן העבר דניס אקרסלי. מתוך כתבה בטלוויזיה בארה"ב, צילום מסך
סיפור טראגי. אלי אקרסלי בעת מעצרה/צילום מסך, מתוך כתבה בטלוויזיה בארה"ב
שחקן העבר של בוסטון רד סוקס דניס אקרסלי. Otto Greule Jr./A, GettyImages
הרוויח כ-30 מיליון דולר בקריירה. אקרסלי/GettyImages, Otto Greule Jr./A

מדובר בבת מאומצת של השחקן המפורסם, חבר היכל התהילה, מי שהיה פיצ'ר מפורסם מאוד עבור חובבי הבייסבול. היא בת 26, ועל פי הדיווחים, סובלת מבעיות נפשיות. בשנים האחרונות היא עזבה את הבית והפכה להומלסית, כשכל חייה אסופים בתיק גב אחד. יש לציין שאביה הרוויח לאורך הקריירה שלו כ-30 מיליון דולר, בין 1975 ל-1998.

בעבר אחרי שעזבה את הבית הפכה להומלסית בבוסטון, אבל החליטה לעבור ליערות עם החבר שלה, ועברה להתגורר באוהל מאולתר. היא אומצה על ידי אקרסלי ביחד עם אשתו השנייה, ננסי. בעבר סיפרה בריאיון בתקשורת מקומית שהיא "רוצה להעלות למודעות את עולם ההומלסים, ולעזור לטפל בהם... הדבר הכי כואב זה שאנחנו נראים לאנשים כמו חלאות. הם לא מעכלים שאנחנו בני אדם".

אקרסלי עצמו כבר באותו ריאיון סירב להגיב על חייה הפרטיים של בתו. מאשתו השלישית, ג'ניפר, נמסר באותה כתבה ש"זה עניין פרטי וכאוב, ומצב מאוד קשה עבור המשפחה, דניס וננסי מסרבים להגיב על השאלות, זה פשוט כואב מדי. המשפחה השקיעה מאמצים גדולים בתמיכה בילדה, העניקה לה אהבה ללא תנאים, טיפחה אותה ותמכה בה, העניקה לו כל מה שאפשר, שלחה אותה לכל טיפול ולכל תוכנית אפשרית. אבל מהרגע שהפכה לבוגרת, ההתערבות של ההורים הפכה למוגבלת".

באותו ריאיון ב-2019, אלי סיפרה ש"כל חיי ניסיתי להתקבל על ידי המשפחה שלי, אבל בבית שלי, עם המשפחה שלי, הרגשתי אאוטסיידרית". הדבר היחיד שידוע על הוריה הביולוגיים הוא שאבא שלה התעלל באמא שלה, שהרגישה שלא נותרה לה ברירה אלא למסור את בתה לאימוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully