וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 נקודות לאבדיה בניצחון וושינגטון על פיניקס, שיא קריירה להאצ'ימורה

הוויזארדס רשמו ניצחון שני רצוף עם 102:127 מול הסאנס הפצועים. הישראלי קיבל 27 דקות מהספסל, 30 להאצ'ימורה, 31 לאייטון מנגד

אחרי תקופה רעה ורצף של הפסדים, וושינגטון ודני אבדיה מתחילים מתחילים להתייצב והלילה (בין רביעי לחמישי) הוויזארדס רשמו ניצחון ביתי שני ברציפות, 102:127 מרשים על פיניקס. יממה לאחר הניצחון הקשה מול פילדלפיה החזקה, הפעם וושינגטון עשתה את זה קל יותר וטסה ליתרון 21:36 כבר ברבע הראשון ונטלה את ההובלה עד הסוף, כאשר גם ברבע האחרון היא מתפוצצת עם 18:34 כדי להשיג את ניצחונה ה-15 העונה לעומת 21 הפסדים.

דני אבדיה כריס פול. רויטרס
8 נקודות וניצחון. אבדיה שומר על כריס פול/רויטרס

אבדיה שוב עלה מהספסל כמו מול פילדלפיה ותרם ב-27 דקות 8 נקודות (3 מ-5 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש), 6 ריבאונדים, 2 אסיסטים וגם 3 איבודים. אלא שעם כל הכבוד לאבדיה, כוכב המשחק הזה היה רוי האצ'ימורה. הפורוורד שהיה מעורב בדיווחים על טרייד אפשרי עם פיניקס, רשם שיא קריירה של 30 נקודות באחוזים מעולים (11 מ-13). פורזינגיס וקוזמה סייעו לו עם 22 כל אחד במשחק שבו בראדלי ביל ישב בחוץ בגלל מתיחה.

רוי האצ'ימורה וושינגטון. רויטרס
שיא קריירה. האצ'ימורה/רויטרס

וושינגטון ניצלה בעיקר את הדלילות בסגל של פיניקס, שמלבד דווין בוקר חסרה גם את קמרון ג'ונסון, קמרון פיין ולנדרי שאמט. דיאנדרה אייטון הוביל את הסאנס עם 31 נקודות, כריס פול הוסיף 20 אבל זה היה רחוק מלהספיק במשחק שבו הם סופגים 127 נקודות. וושינגטון, שרושמת ניצחון רביעי בחמישה משחקים, תנסה להמשיך את המומנטום בליל שישי כשתתארח בפלורידה אצל אורלנדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully