וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרנבל של מסי נמשך: חדרו יהפוך למוזיאון, הפרעוש נאלץ להתנצל

האוניברסיטה בקטאר בה התאכסנה נבחרת ארגנטינה במונדיאל תוקיר כבוד לקפטן וחבריו. ההמון ברחובות חסמו את רכבו בדרך לאירוע משפחתי: "סלחו לנו שאנחנו לא מספיקים לראות ולהודות לכולכם, תודה על האהבה שלכם"

סיכום אירועי היום בספורט, 27.12/ספורט1

שבוע וחצי לאחר זכייתה של נבחרת ארגנטינה במונדיאל 2022, החגיגות במדינה הדרום אמריקאית לא נרגעות ובעיקר ההתמוגגות מליאונל מסי וההישג העצום של נבחרתו.

באוניברסיטת קטאר, בה הנבחרת הארגנטינאית התארחה, הודיעו שהחדר בו התארח מסי יהפוך למוזיאון קטן. הקפטן שחלק ברוב הקריירה שלו במדי האלביסלסטה את החדר עם סרחיו אגוארו, קיבל את הכבוד מהקטארים, ובמוזיאון יוצגו כמה מפריטיו של כוכב פריז סן ז'רמן מהטורניר שנערך במדינה.

"החדר בו מסי התארח יישאר ללא שינוי וישמש אך ורק לשימושם של מבקרים ולא לסטודנטים או שוהים במקום", אמר ראש התקשורת ויחסי הציבור של האוניברסיטה, חיטמי אל חיטמי. "חפציו של מסי יוצגו בפני הסטודנטים והדור שיבוא בהמשך, על מנת שיוכלו לחזות בגדולה של השחקן שהגיע בחדר הזה להישגיו הגדולים ביותר במונדיאל".

מסי, שכמובן נמצא בארגנטינה עם משפחתו עד החזרה לצרפת בשבוע הבא, מנצל את הזמן בעיקר להיות עם הסביבה הקרובה ואף סירב להגיע לחתונתו של חברו לנבחרת - ניקולאס אוטאמנדי. הפרעוש הגיע אתמול בערב למסיבת יום ההולדת ה-15 של אחייניתו ברוסאריו, עיר הולדתו, יחד עם אשתו אנטונלה ושלושת ילדיהם. בכניסה לשכונה בה מתגורר אחיו רודריגו, משפחת מסי הופתעה לגלות מאות אוהדים מחכים בשורות בצדי הדרך אשר הריעו וקראו בשמו של הקפטן הארגנטינאי. האירוע תופעל על ידי מאבטחים שהגיעו למקום וסייעו לרכב של משפחתו לעבור בבטחה דרך ההמונים בקושי רב עד בית אחיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מסי אף הוציא הודעה לאוהדים ואזרחי רוסאריו על תמיכתם העצומה בו ובנבחרת והתנצל: "סלחו לנו שאנחנו לא מספיקים לראות את כולם. כולנו עם המשפחות והחברים שלנו במשך כמה ימים וזה מסובך להגיע לכולכם. אנחנו רוצים להודות לכל האנשים שברוסאריו על האהבה שתמיד הראתם לנו, במיוחד הפעם בחזרתנו לארגנטינה מגביע העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully