וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם הרצף השלילי ברוממה: חולון גברה 81:83 על הפועל חיפה

אחרי שהפסידה בשלושת הביקורים האחרונים אצל האדומים מהכרמל, האלופה נהנתה מהצגה של רגלנד (24 נק') בדרך לניצחון חוץ. דלורייה קלע ממגרש שלם

מאז חזרה הפועל חיפה לליגת העל לפני שנתיים, כל שבעת המפגשים שלה מול הפועל חולון הסתיימו בניצחון לקבוצה הביתית. הערב (רביעי) תם הרצף. האלופה התקשתה לכל אורך המשחק אך התעלתה ברבע האחרון בדרך ל-81:83 דרמטי, וחשוב מכך, ניצחה את האדומים בכרמל אחרי שהפסידו להם בשלושת הביקורים האחרונים ברוממה.

ההתחלה הייתה רעה מאוד עבור חולון, שהרבתה לאבד כדורים בהתחלה ומצאה את עצמה בפיגור 12:3 כבר אחרי שלוש דקות, אך למזלה יש לה את ג'ו רגלנד, ששוב דאג להחזיר את הקבוצה במו ידיו לעניינים. המארחת בהובלת אנתוני היקי וקאדים אלן הובילה רוב המשחק, אך בסיום הרבע השלישי הגיע הרבע שככל הנראה הוציא את הרוח מהמפרשים של שרון דרוקר.

ג'אבון דלורייה, המצטרף הטרי לחולון, זרק ממגרש שלם ביד אחת וקלע על הבאזר של הרבע השלישי סל מדהים שצימק ל-64:63. חיפה עוד שמרה מעט על היתרון בפתיחת הרבע האחרון, אך אותה שלשה מטורפת נתנה את האות למומנטום סגול.

באותו הרגע התעורר אריק גרין, שהיה חלש מאוד בשלושת הרבעים הראשונים, אך בקלאץ' הוא התעלה ושתי שלשות רצופות שלו סגרו סיפור למרות שהחיפאים צימקו מחוץ לקשת. מעל כולם נצץ ג'ו רגלנד עם 24 נקודות ו-7 אסיסטים, מרווין ג'ונס הוסיף 19 נקודות, 6 ריבאונדים וסחט לא פחות מ-12 עבירות. את המפסידה הוביל אנתוני היקי עם 19.

קלעו להפועל חיפה: אנתוני היקי 19 (9 אסיסטים), קאדים אלן ושון ג'ונס (9 ריבאונדים) 14 כ"א, עמית שמחון 11, דבונטה אפסון ו-וויל ריימן 7 כ"א, ספנסר וייס 6, אופק אביטל 3. שותפו ולא קלעו: גור לביא, מוריאל לוטטי.

קלעו להפועל חולון: ג'ו רגלנד 24 (7 אסיסטים), מרווין ג'ונס 19, אריק גרין 15, ג'אבין דלורייה (8 ריבאונדים) וכריס ג'ונסון 9 כ"א, ניב משגב 7. שותפו ולא קלעו: שון דאוסון, שחר עמיר

ג'ו רגלנד, שחקן הפועל חולון. מאור אלקסלסי
להט. רגלנד/מאור אלקסלסי
עמית שמחון, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
חיפה הובילה רוב המשחק, זה לא הספיק. שמחון/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

רבע 1: אנתוני היקי חטף וסיים במתפרצת, קאדים אלן צלף מבחוץ, היקי הרים את דבונטה אפסון לאלי הופ וזה 3:7 מהיר לחיפה. חולון איבדה כדור שלישי תוך פחות משלוש דקות, ואז הגיע הרגע של עמית שמחון. הישראלי הוותיק קלע בצבע וסחט עבירה, החטיא את זריקת העונשין, אך קבוצתו ליקטה את ריבאונד ההתקפה ושמחון העניש עם שלשה שקבעה 3:12. האלופה חזרה נהדר מפסק הזמן ושלשה של כריס ג'ונסון הקטינה ל-14:12. ניב משגב סידר יתרון ראשון לאורחת, אך חיפה סגרה את הרבע עם שלשה של אופק אביטל על הבאזר ו-23:26 ביתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן הפועל חיפה דבונטה אפסון. מאור אלקסלסי
פתיחה נהדרת למארחת. אפסון/מאור אלקסלסי

רבע 2: ג'ו רגלנד העלה הילוך עם פתיחת הרבע ומשגב שוב החזיר לחולון את היתרון - הפעם עם שלשה שקבעה 34:35. היתרון עבר מיד ליד גם בדקות הבאות, אך המארחת פתחה פער קטן בזכות שמחון, שעם סל ועבירה קבע 42:46. במחצית הוליכה הפועל חיפה 44:46.

קאדים אלן, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
בלט בשורות החיפאים. אלן/מאור אלקסלסי
שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסו מול שחקן הפועל חיפה וויל ריימן. מאור אלקסלסי
צמוד ברוממה. ג'ונסון וריימן/מאור אלקסלסי

רבע 3: היקי קלע שמונה נקודות רצופות עבור חיפה, אך רגלנד עם אסיסט לג'אבין דלורייה וסל משלו השאיר את חולון בתמונה וצימק ל-56:54. היקי שוב צלף מחוץ לקשת, אך רגע לפני הבאזר דלורייה זרק ביד אחת ממגרש שלם וקלע סל מדהים. 63:64 לחיפה בסיום הרבע.

ג'אבין דלורייה, שחקן הפועל חולון. מאור אלקסלסי
סל ממגרש שלם. דלורייה/מאור אלקסלסי
שחקני הפועל חולון. מאור אלקסלסי
לא ייאמן. שחקני חולון חוגגים את הסל של דלורייה/מאור אלקסלסי
אריק גרין, שחקן הפועל חולון. מאור אלקסלסי
התעלה בקלאץ'. גרין/מאור אלקסלסי

רבע 4: הסל המדהים של דלורייה ברבע הקודם נתן את האות למומנטום סגול בפתיחת הרבע האחרון, כאשר רגלנד וג'ונסון הפכו ל-66:67. אריק גרין שהיה חלש לכל אורך המשחק התעורר לפתע עם ארבע נקודות רצופות, רגלנד הגדיל מקו העונשין ל-69:73. המארחת התעשתה והשוותה, אך שתי שלשות קריטיות של גרין הגדילו ל-75:81. שלשה של ספנסר וייס הקטינה ל-81:78, והכדור חזר לידיה של חולון כשנותרו עוד 13 שניות על השעון. גרין דייק פעמיים מהקו, וויל ריימן קלע מבחוץ וצימק ל-83:81 כשנותרה עוד שנייה וחצי. חולון הוציאה כדור והורידה את השעון, בדרך ל-81:83 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully