וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבדיה והצעירים זקוקים ליותר קרדיט, עוד לא ידוע מה הם באמת שווים"

בארה"ב נתנו עצות לוושינגטון: "התפקידים של הצעירים לא יציבים, 'קוברים' אותם". ואת מי המליצו להעביר בטרייד?

דני אבדיה ורוי האצ'ימורה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

חלון הטריידים עומד להיסגר בעוד כחודש וחצי וחרושת השמועות ב-NBA נמצאת בשיאה. קבוצות רבות מחפשות את החתיכה החסרה כדי להתמודד חזק בפלייאוף, בעוד אחרות נמצאות בצומת דרכים ועדיין שוקלות את צעדיהן. אחת מאותן קבוצות היא וושינגטון של דני אבדיה. הוויזארדס מנסים לנצח כמה שיותר, ולראיה החוזה העצום שהעניקו לבראדלי ביל בקיץ, אך כרגע הם מדורגים במקום ה-12 בלבד במזרח ובנייה מחדש היא בהחלט אופציה שהם צריכים לשקול במצבם.

ב"בליצ'ר ריפורט" נתנו מספר עצות לאותן קבוצות שעתידן מעורפל, ולוויזארדס הציעו קודם כל להעניק קרדיט נרחב יותר לצעירים: "יש בסגל הרבה שחקנים שנבחרו בטופ 15 בדראפט - דני אבדיה, רוי האצ'ימורה, ג'וני דייויס וקורי קיספרט - אך אנחנו עדיין לא יודעים עד כמה טובים הם באמת יכולים להיות. התפקידים שלהם לא יציבים ו'קוברים' אותם מאחורי שחקנים ותיקים שלא עזרו להתפתחות שלהם. לתת לצעירים תפקיד נרחב זו הדרך הטובה ביותר לדעת מה הם שווים. הם זקוקים לבנייה מחדש בדחיפות, עם או בלי ביל".

דני אבדיה מוצג עם עלייתו למגרש, וושינגטון ווזיאדס. רויטרס
לאיזה כיוון וושינגטון הולכת? אבדיה/רויטרס

בנוגע לכוכב, שחתם הקיץ על חוזה של למעלה מרבע מיליארד דולר לחמש העונות הבאות, כתבו: "ביל והקבוצה צריכים להחליט אם הישארות היא הפתרון הטוב ביותר עבור שני הצדדים. לביל נתנו סעיף הטלת וטו על טריידים והוא יכול להיות החתיכה החסרה עבור קבוצות שמכוונות לפלייאוף כמו טורונטו, ניו יורק או מיאמי, אך הוויזארדס יקבלו בתמורה מספר בחירות דראפט ושחקנים".

כמו כן, בכתבה קראו לוויזארדס כבר בשבועות הקרובים להעביר בטרייד את שניים מהשחקנים הבולטים בקבוצה - קייל קוזמה וקריסטאפס פורזינגיס: "לא משנה מה יוחלט עם ביל, וושינגטון צריכה בראש סדר העדיפויות להעביר אותם לכל המרבה במחיר. הם יכולים להחליט אם להפוך לשחקנים חופשיים בקיץ הקרוב, וקוזמה כמעט בוודאות יעשה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully