וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל נחת באוסטרליה: "מקווה שזו לא ההופעה האחרונה שלי כאן"

הספרדי ישתתף ביונייטד קאפ - טורניר מעורב שייערך לראשונה, ולאחר מכן בגרנד סלאם הראשון של השנה: "החודשים האחרונים לא היו קלים"

תקציר: רפאל נדאל - קספר רוד (טורניר גמר הסבב)/ספורט1

לאחר שזכה אשתקד באליפות אוסטרליה השנייה שלו, ישוב בעוד כשלושה שבועות רפאל נדאל למלבורן בניסיון לשמור על התואר, ולזכות בגרנד סלאם מספר 23.

השור ממאיורקה כבר נחת באוסטרליה, לקראת השתתפותו ביונייטד קאפ - טורניר מעורב חדש שייערך לראשונה השנה, ויפגיש טניסאים וטניסאיות ממספר מדינות, שיתחרו זה בזה. נדאל וספרד הוגרלו לבית ד', ביחד עם אוסטרליה ובריטניה.

"לא משנה כמה שנים אני בסבב, ההתחלות תמיד שונות", אמר. "יש לי רצון גדול לפתוח כמו שצריך. החודשים האחרונים לא היו פשוטים עבורי. אנסה לעזור לנבחרת שלי, הדבר החשוב כרגע הוא לחזור למסלול, להיות תחרותי, לחזור לכושר מלא".

משחקו הראשון של נדאל יהיה מול קמרון נורי. כשנשאל האם יהיה זה ביקורו האחרון באוסטרליה, השיב: "אני מקווה שלא, אבל אתה מגיע לגיל מסוים ובו כבר לא ברור מתי טורניר כלשהו יהיה האחרון שלך. אני לא רוצה לדבר על זה כרגע, מעדיף להתרכז בלשחק ברמה הכי גבוהה שאפשר ולהילחם על הכל. זו המטרה שלי. אני לא חושב אם זו הפעם האחרונה".

גם נובאק דג'וקוביץ' נחת אמש (שלישי) במדינה, שנה אחרי שגורש ממנה באופן חסר תקדים, משום שסירב להתחסן נגד קורונה. הסרבי סירב לדבר עם כלי התקשורת, בעוד מארגן הטורניר קרייג טילי אמר: "יש לי אמון גדול בעם האוסטרלי שייתן לו קבלת פנים יפה. אני מקווה שהם יגיבו עם הרבה כבוד ואהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully