וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מסי ואמבפה: 5 סיבות לכך שהתגעגענו לליגות באירופה

האלוף הטרי ומלך שערי המונדיאל חוזרים לרקוד על אותו דשא יחד עם ניימאר. בספרד יש סוף סוף מאבק אליפות אמיתי, נאפולי חוזרת לשחק ובלינגהאם עם הופעות פרידה מדורטמונד. המונדיאל אומנם נגמר, אבל האקשן רק מתחיל. תזכורת

תקציר ניצחונה של צ'לסי 0:2 על בורנמות'/ספורט1

המונדיאל שהסתיים בקטאר היה אולי המונדיאל הכי מדובר אי פעם שהסתיים עם גמר בלתי נשכח בין ארגנטינה לצרפת. מי שהתגעגע לראות את ליאו מסי וקיליאן אמבפה רצים על אותו מגרש לא יראה את זה הערב משום שמסי לא בסגל פריז למשחק נגד שטרסבורג. הנחיתה מהאופוריה של המונדיאל ל"לחם והחמאה" שהיא הליגות הגדולות עשויה להיות קשה. אבל החלטנו להקל עליכם ולתת לכם חמש סיבות טובות לכך שכדאי לצפות גם בכדורגל האירופי בחודשים הקרובים.

שחקני פריז סן ז'רמן ליאונל מסי, קיליאן אמבפה, ניימאר חוגגים. רויטרס
התגעגעתם? הם חוזרים לשתף פעולה ממש בקרוב. מסי, אמבפה וניימאר/רויטרס

1. האיחוד בין אמבפה, מסי וניימאר

אם האיחוד בין שלושת הטנורים של פריס סן ז'רמן היה מרתק לפני המונדיאל, עכשיו הוא מרתק הרבה יותר. לא מעט דם רע זרם בין שחקני ארגנטינה לקיליאן אמבפה אחרי גמר המונדיאל הגדול שבו כזכור קיליאן כבש שלושער, אבל ארגנטינה זכתה בדו קרב הפנדלים. מסי עדיין לא חזר ולא יהיה בסגל מול שטרסבורג, אבל אמבפה וניימאר צפויים לפתוח אחרי מונדיאל שהסתיים בצורה מתסכלת מבחינתם ויהיה מרתק לראות את שיתוף הפעולה בין הצרפתי לברזילאי ובעיקר בין הצרפתי לארגנטינאי, שצפוי להיות בסגל במשחק הבא.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה מול שחקן ברצלונה אריק גרסיה. רויטרס
מי תזכה באליפות? בנזמה במאבק עם אריק גרסיה/רויטרס

2. מאבק האליפות בין ברצלונה לריאל מדריד

אם בשנים האחרונות התרגלנו לכך שקבוצה אחת דומיננטית לעומת השנייה, הפעם נדמה ששתי הקבוצות הגדולות של ספרד ייאבקו על התואר עד הסוף. כזכור, אלופת אירופה פתחה מצוין את העונה וברחה בפסגה, אבל החלה לאבד נקודות ולמשחק נגד אספניול ביום שבת בארסה תגיעה כמוליכה עם פער של 2 נקודות על פני היריבה הגדולה. אלא שלריאל עשוי להיות יתרון קטן במחזורים הקרובים. ראשית משום שרוברט לבנדובסקי מושעה בשורות ברצלונה ומנגד קארים בנזמה נח בזמן המונדיאל וינסה להוכיח לכולם שעם כל הכבוד למסי ואמבפה, זוכה כדור הזהב הטרי הוא עדיין השחקן הטוב בעולם.

שחקני נאפולי, ויקטור אוסימן, חביצ'ה קברצחליה. רויטרס
נחו היטב בזמן המונדיאל. חביצה ואוסימן/רויטרס

3. נאפולי הגדולה חוזרת

כמה חבל שדייגו מראדונה כבר לא בין החיים. הארגנטינאי המנוח פספס את הזכייה של ארגנטינה במונדיאל והעונה הוא ככל הנראה יפספס גם אליפות כבירה של נאפולי אהובתו, אותה הוא הולך לאליפויות האחרונות שלה בשנות השמונים. נאפולי, שכזכור מוליכה את הסרייה א' בפער של שמונה נקודות על פני יריבותיה, נהנתה ממנוחה של שני כוכביה הגדולים: חביצ'ה קברצחליה וגם ויקטור אוסימן. הגיאורגי והניגרי לא שיחקו במונדיאל וזה עשוי להוות יתרון נוסף על פני אינטר, מילאן ורומא ששלחו יותר שחקנים למונדיאל. בטח מילאן שמתבססת על תאו הרננדז, אוליבייה ז'ירו ורפאל לאאו. אגב, משחק החזרה של נאפולי יהיה בחוץ מול לא אחרת מאשר אינטר הגדולה ובליגת האלופות היא תהיה פייבוריטית גדולה נגד פרנקפורט, אותה היא קיבלה בשמינית הגמר.

שוער באיירן מינכן מנואל נוייר אחרי פציעה בחופשת סקי. טוויטר, צילום מסך
באיירן תסתדר בלעדיו? מנואל נוייר/צילום מסך, טוויטר

4. באיירן מינכן תאבד את אחיזתה בפסגת הבונדסליגה?

נבחרת גרמניה הייתה ללא ספק אכזבת המונדיאל. הגרמנים, שהתבססו לגמרי על שחקני באיירן מינכן, עפו כבר בשלב הבתים והמכה היותר גדולה לבאיירן היתה הפציעה של מנואל נוייר בתאונת סקי אחרי קטאר. נוייר לא יעמוד לרשות נאגלסמן, שנותר ללא שוער בכיר ועם שחקנים גרמנים מתוסכלים כמו תומאס מולר, קימיש, מוסיאלה וגורצקה. מעבר לכך, גם סאדיו מאנה עדיין פצוע ולא ברור מתי יחזור. האם פרייבורג, אוניון ברלין או אולי לייפציג ודורטמונד ינצלו את זה וינשלו את האלופה הנצחית מהפסגה?

ג'וד בלינגהאם, קשר נבחרת אנגליה. Marc Atkins, GettyImages
העונה האחרונה בהחלט שלו בדורטמונד. בלינגהאם/GettyImages, Marc Atkins

5. הנסיקה של ג'מאל מוסיאלה וג'וד בלינגהאם

אפרופו בונדסליגה ובאיירן מינכן. ג'מאל מוסיאלה היה אולי השחקן המצטיין של הגרמנים, אך הודח איתם בשלב הבתים. ג'וד בלינגהאם היה אחד השחקנים הבולטים של אנגליה שהודחה ברבע הגמר וכעת יהיה מסקרן מאוד לראות אותו מלהטט במדי בורוסיה דורטמונד. בעוד שבאיירן מינכן עובדת על הארכת חוזהו של מוסיאלה, האנגלי בן ה-19 יעזוב בוודאות. אם לא כבר בינואר, אז בקיץ הקרוב. ליברפול, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, פריז סן ז'רמן וגם ריאל מדריד. כולן מנסות לשים את ידיהן על היהלום, אך רק אחת תצליח. מי זו תהיה? לא ברור, אבל אנחנו בינתיים נהנה לראות אותו כקפטן הצעיר של דורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully