וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "יהיה משחק חם בחיפה. פרובוקציות? צריך להתעלם מהן"

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 10:58

מאמן באר שבע התייחס למשחק הגדול מול מכבי חיפה בראשון: "הם מסתכלים על כולן מלמעלה, אבל אנחנו נשחק את הכדורגל שלנו". מיגל ויטור: "מסוג המשחקים שכל שחקן רוצה להיות חלק מהם". פאון ייעדר, אבו עביד חוזר

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 2:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

אחרי הניצחון הקשה על בית"ר ירושלים במחזור הקודם, הפועל באר שבע נערכת למשחק הגדול שמצפה לה ביום ראשון בחוץ נגד מכבי חיפה המוליכה והאלופה. הירוקים יגיעו במומנטום אדיר למפגש הזה, אבל ברדה ושחקניו יודעים שניצחון שלהם יפתח לחלוטין את מאבק האליפות ויקרב אותם עד כדי נקודה בלבד מהירוקים. אדריאן פאון הפצוע ייעדר כמובן, אך איאד עבו אביד שחוזר מהרחקה צפוי לפתוח במרכז ההגנה במקומו של איתן טיבי. היום (רביעי) הקבוצה ערכה מסע"ת לקראת המשחק שבה ברדה התייחס למפגש הגדול ולהכנות של קבוצתו.

בעקבות פניית המועדון לרכבת ישראל, בסיום המשחק ביום ראשון תופעל רכבת מיוחדת, בשיטת "מלא וסע" מתחנת חיפה חוף הכרמל, עד לתחנת באר שבע צפון. הרכבת תעצור בתחנות תל אביב, להבים-רהט וקרית גת.

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
ניצחון בחיפה יפתח לגמרי את מאבק האליפות. אליניב ברדה/דני מרון

"אני תמיד חושב בצורה חיובית ולא חושב על מה יקרה אם נפסיד", אמר ברדה לקראת המשחק, "מתאר לעצמי שיהיה משחק חם בין שתי קבוצות טובות שרוצות לנצח אבל כל שחקן צריך לחשוב על הקבוצה שלו ולפעמים צריך לדעת להתעלם מפרובוקציות אם יהיו. אם אתה מאבד ריכוז לרגע בגלל פרובוקציה אתה פוגע בחברים שלך בגלל שאתה לא מרוכז במה שקורה במגרש".

על יחסי הכוחות מול מכבי חיפה: "מגיעים נגד הקבוצה במקום הראשון שמסתכלת על כולן מלמעלה. לא יודע להגדיר בתור מה אנחנו באים. אבל נשחק את הכדורגל שלנו".

על עתידו של אריאל הרוש: "אני נשאל הרבה בזמן האחרון על שחקנים, בטח לפני פתיחת החלון. גם על אריאל (הרוש). הוא מתאמן מצוין ולא מחסיר אימונים. כרגע הוא איתנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מיגל ויטור, בלם הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
כשיר לגמרי להתמודדות. מיגל ויטור/מאור אלקסלסי

מיגל ויטור הוסיף: "זה משחק גדול בין שתי קבוצות גדולות. מסוג המשחקים שכל שחקן רוצה להיות חלק מהם. זה משחק בין שתי קבוצות טובות שתמיד נלחמות עד הדקות האחרונות. אנחנו לא חושבים על מה יקרה אם נפסיד או ננצח. תמיד חושבים איך להשתפר ממשחק למשחק".

"זה מפגש בין שני מאמנים עם סגנונות שונים. לא אחשוף מה אנחנו מתכננים לעשות נגד מכבי חיפה, אבל אפשר לראות העונה שהיו לנו הרבה משחקים צמודים. אפשר לצפות שגם המשחק הזה יהיה שקול".

על המפגשים הטעונים הקודמים בין הקבוצות: "כשמשחקים באצטדיון מלא עם הרבה קהל לפעמים נסחפים לאמוציות, אבל אנחנו צריכים להיזהר שזה לא יקרה הפעם".

על מצבו הפיזי: "היה לי וירוס חזק, אבל עכשיו לשמחתי מצבי הרבה יותר טוב ואני כשיר לגמרי למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully