וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיכון השתלם": וושינגטון מחמיאה ל"מהלך הענק" של דני אבדיה

הישראלי חזר בדיוק בזמן, עצר את אמביד בהתקפה מכרעת וזכה למחמאות מפורזינגיס ומאמנו. אבדיה: "הייתי במקום הנכון בזמן הנכון"

שחקני דאלאס חוגגים עם לוקה דונצ'יץ' את הטריפל דאבל ההיסטורי/מתוך הטוויטר של דאלאס מאבריקס

דני אבדיה היה בספק למשחק הלילה (בין שלישי לרביעי) בשל כאבי גב, שגרמו לו להחמיץ שני משחקים רצופים. בכך, נקטע לו רצף בן 114 משחקים רצופים בהם אבדיה לקח חלק - אחד הרצפים הארוכים בליגה. אבל בסופו של דבר, הישראלי התאושש, עמד לרשות וושינגטון מול פילדלפיה, והיה חלק מכריע מהניצחון המפתיע של הוויזארדס, 111:116.

השורה הסטטיסטית לא יוצאת דופן - אבדיה עלה מהספסל בדרך ל-20 דקות, 7 נקודות ו-3 ריבאונדים, אך ברגעי ההכרעה הוא סיפק את הסחורה. 23 שניות לסיום, עצר את ג'ואל אמביד עם ספק חטיפה-ספק חסימה, ולאחר מכן הוסיף שתי זריקות עונשין מדויקות שסגרו עניין.

"זה היה רגע גדול", החמיא קריסטאפס פורזינגיס. "דני בשיאו כשהוא משחק בצורה אינסטנקטיבית. זה קצת מסוכן, לשלוח ידיים נגד שחקן כמו אמביד או ג'יימס הארדן, אבל במקרה הזה הסיכון השתלם".

"ראיתי שדניאל גאפורד צריך עזרה", אמר הישראלי. "אני חושב שאני טוב מאוד בלחטוף ככה את הכדורים. הייתי מרוכז, הייתי במקום הנכון בזמן הנכון, הלכתי לכדור וזה היה מהלך מצוין שעזר לנו לנצח".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

אבדיה אמנם איבד את מקומו בחמישייה - ווס אנסלד בחר לפתוח עם קו קדמי גבוה של קייל קוזמה, פורזינגיס וגאפורד מול אמביד - אך "הוא אהב מה שראה מאבדיה", לפי רשת NBC. "זה היה מהלך ענק", אמר המאמן. "פציעות גב הן תמיד טריקיות, ראיתי את דני מתאמן בבוקר, קצת חששתי מהיכולת שלו להיות פיזי במשחק אבל הוא היה טוב".

"אני קצת עייף, לא אשקר", אמר אבדיה בסיום. "נעדרתי חמישה ימים, אז זה קצת מוציא אותך מאיזון". על כך שרצף המשחקים שלו הסתיים, אמר: "הגוף שלי אותת לי שאני צריך לקחת משחק או שניים של הפסקה. נתחיל רצף חדש, אני כבר לא יכול לחכות לשבור אותו".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה עם מאמנו ווס אנסלד. רויטרס
זכה למחמאות. אבדיה עם אנסלד/רויטרס

בכך נקטע לו רצף אחר - רצף הניצחונות של פילדלפיה, שנעצר על שמונה. "הם קבוצה טובה", החמיא אמביד. "הם טובים יותר מהמאזן שלהם, אבל זה לא תירוץ עבורנו להפסיד להם. פשוט לא הבאנו את זה הלילה. הייתי רע בשתי הדקות האחרונות, זה עלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully