וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר לאחור להיכל התהילה: ג'יי ג'יי וואט הודיע על פרישה מפוטבול

אחד משחקני ההגנה הגדולים בהיסטוריה שיגר בטוויטר ציוץ לאחר ההפסד ללוס אנג'לס צ'ארג'רס: "זה היה משחק הבית האחרון שלי". צפוי להיכנס להיכל התהילה בשנת המועמדות הראשונה

ג'יי ג'יי וואט. Norm Hall, GettyImages
מהגדולים ביותר. ג'יי ג'יי וואט/GettyImages, Norm Hall

הוא אחד משחקני ההגנה הדומיננטיים ב-NFL בעשור האחרון - והיום (שלישי) הוא החליט שדי, הגיע הזמן לתלות את הקסדה. ג'יי ג'יי וואט, הדיפנסיב אנד של אריזונה קרדינלס, שיגר רמז עבה על פרישה בציוץ לאחר משחק ההפסד ללוס אנג'לס צ'ארג'רס, כשהתייחס תחילה לבנו הפעוט: "זה היה משחק ה-NFL הראשון של קואה ומשחק הבית האחרון שלי", כתב וואט, "הלב שלי מלא בהוקרת תודה. זה היה כבוד ועונג".

וואט בן ה-33 ייצא עם קבוצתו למשחקי החוץ באטלנטה ובסן פרנסיסקו ואז כנראה יודיע על הפרישה הרשמית. בקריירה בת 12 השנים שלו זכה שלוש פעמים בתואר שחקן ההגנה של השנה, כשאיתו במועדון רק ארון דונלד ולורנס טיילור. את רוב הקריירה שלו בילה ביוסטון, ועבר לאריזונה לפני עונת 2021. יש לו 111.5 הפלות קוורטרבק, והוא השחקן היחיד בהיסטוריה שרשם שתי עונות של יותר מ-20 הפלות, ב-2012 וב-2014.

הקרדינלס לא הצליחו במיוחד השנה, בלשון המעטה, אולם וואט עדיין שיחק היטב, כשרשם 9.5 הפלות קוורטרבק, 23 תיקולים ושבעה אסיסטים - נמוך בהרבה מעונות הפריים, ועדיין - הקרדינלס וקבוצות אחרות בליגה היו שמחות להחתים אותו לעונה הבאה. וואט צפוי להיכנס להיכל התהילה כבר בשנת המועמדות הראשונה שלו, שתגיע חמש שנים לאחר הפרישה.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully