וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר בירך את זוארץ: "רוח חדשה של שינוי ותוכניות לקידום הענף"

27.12.2022 / 22:01

מכבי תל אביב על יו"ר ההתאחדות החדש: "יצעיד את כל הכדורגל הישראלי קדימה". יו"ר המנהלת כלפון: "יביא מניסיונו הרב לשיפור מצב ההתאחדות"

סיכום אירועי היום בספורט, 27.12/ספורט1

אחרי מאבק עיקש והתגייסות של רוב הקבוצות הגדולות, שינו זוארץ נבחר הערב (שלישי) ליו"ר ההתאחדות לכדורגל. זוארץ, שכיהן בתפקיד למשך תקופה קצרה ב-2018/19, חזר לקדנציה שנייה לאחר שניצח את אורן חסון, יו"ר ההתאחדות היוצא.

מכבי תל אביב, שעמדה לצד זוארץ והכניסה את עו"ד מורן מאירי להנהלת ההתאחדות כחלק מהרשימה שלו, בירכה: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, הבעלים מיטש גולדהאר, ההנהלה, השחקנים והעובדים מברכים את שינו זוארץ על היבחרו ליושב ראש הנהלת ההתאחדות לכדורגל. שינו וההנהלה הנבחרת שיעמוד בראשה מביאים רוח חדשה של שינוי ותוכניות לקידום הענף, ואנו בטוחים שיצעידו את כל הכדורגל הישראלי קדימה בדרך להישגים משמעותיים ולמקום בו הוא ראוי להיות. המועדון מברך גם את חבר ההנהלה, מורן מאירי, שנבחר להיות חלק מהנהלת ההתאחדות החדשה. מכבי תל אביב תמשיך להיות מחויבת להמשך עשייה משותפת ופיתוח הענף יחד עם מוסדות ההתאחדות לכדורגל".

הפועל תל אביב הצטרפה: "המועדון מברך את יושב ראש ההתאחדות החדש, מר שינו זוארץ, שנבחר היום בסיומו של תהליך בחירה מרשים ומקצועי. אנו סמוכים ובטוחים כי מר זוארץ ינצל את מלוא כישוריו לקידום הכדורגל הישראלי, ממחלקות הילדים והנוער, כדורגל הנשים, הליגות הנמוכות והבכירות - וכמובן נבחרות ישראל. לפתחו של היו"ר החדש מונחים אתגרים רבים הדורשים טיפול והתמודדות פרואקטיבית ונחושה. אנו מקווים כי מיטב הכוחות בכדורגל הישראלי יירתמו לקידום אתגרים אלו בשיתוף פעולה מלא. אנו מאמינים כי יו"ר ההתאחדות יידע להוביל שינויים מהותיים ומהירים בתקנון ההתאחדות - ובדגש על הענישה הקולקטיבית, אשר יש להורידה מסדר היום. תודה למר אורן חסון על תרומתו הרבה לכדורגל הישראלי. אורן היה יושב ראש מצוין, שדלתו תמיד הייתה פתוחה בפני כל הקבוצות ומילא את תפקידו בצורה ערכית ומקצועית".

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות: "ברכות לשינו זוארץ על בחירתו לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל. אני בטוח שזוארץ יקדם את נבחרות ישראל, מחלקות הילדים הנוער והנשים והליגות הנמוכות. שינו איש כדורגל ברמ"ח אבריו ואני בטוח שיביא מנסיונו הרב הן בעסקים והן בכדורגל על מנת לקדם ולשפר את מצב ההתאחדות. אני מודה לאורן חסון על תרומתו למען הכדורגל הישראלי. מנהלת הליגות לכדורגל תמשיך לתמוך כלכלית בהתאחדות לכדורגל ותמשיך בשיתוף הפעולה הפורה איתה על מנת לקדם את הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully