וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן ראביו חשף: זה הדבר הכי מעצבן בקיליאן אמבפה

קשר נבחרת צרפת סיפר על ההרגל המטריד של הכוכב: "הוא תמיד משנה את הקול שלו בריאיונות, וזה מעצבן. מדבר איתנו רגיל, ואחרת כשהוא מתראיין"

קבלת הפנים של נבחרת צרפת בפריז/רויטרס

אדריאן ראביו היה אחד השחקנים המפתיעים של נבחרת צרפת במונדיאל בקטאר. את הזכייה ברוסיה הוא החמיץ לאחר שסירב להיות אחד משחקני הגיבוי, לאחר מכן התפייס עם דידייה דשאן ולאור החיסורים בקישור הפך לשחקן מפתח וסייע לטריקולור להעפיל לגמר שני ברציפות, בו ארגנטינה הייתה זו שחגגה אחרי 3:3 דרמטי וניצחון בפנדלים.

קיליאן אמבפה היה הכוכב הגדול של צרפת בטורניר, כולל שלושער בגמר, אבל ראביו בכל זאת מצא הרגל אחד מטריד של החלוץ איתו שיתף פעולה גם בפריז סן ז'רמן. "הוא ממש מעצבן אותי כשהוא משנה את הקול בריאיונות", אמר קשר יובנטוס ל"לה מדיה קארה", והסביר בחיוך: "כשהוא מדבר עם כולנו, הוא מדבר רגיל. הכול בסדר. ואז אתה שומע בריאיונות איך הוא משנה את הקול שלנו לגמרי. אני לא מבין למה הוא עושה את זה. זה באמת משגע אותי, אני חושב שכולם כבר העירו על זה".

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן (מימין) חוגג עם אדריאן ראביו. רויטרס
אדריאן ראביו עם קיליאן אמבפה בפריז סן ז'רמן/רויטרס

בינתיים, באיטליה מאמינים כי ראביו יעבור בקיץ לשחק באנגליה. על פי "גאזטה דלו ספורט", הקשר בן ה-27 הוא אחד המשתכרים הבכירים ביובנטוס (שכר עונתי של כ-7 מיליון יורו נטו לעונה) ואמא ורוניק, המשמשת גם כסוכנת שלו, מבקשת שדרוג ל-10 מיליון עבור הארכת החוזה שמסתיים ביוני.

יובנטוס לא מתכוונת להיענות לדרישות וסימנה את סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' כמחליף אפשרי. התכנון הוא לרכוש את הקשר הסרבי מלאציו תמורת 40 מיליון יורו ולהעניק לו חוזה של 6 מיליון יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully