וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: הפועל חולון יוצאת לרוממה

27.12.2022 / 16:33

משחק השלמה מהמחזור השביעי (20:30): הפועל חיפה שנמצאת במומנטום חיובי תקווה לעשות עוד צעד לכיוון הצמרת על חשבון החבורה של גיא גודס שהפסידה בכל שלושת ביקוריה האחרונים ברוממה

סיכום אירועי היום בספורט, 27.12/ספורט1

המחזור השביעי בליגת העל בכדורסל יינעל מחר (רביעי, 20:30) עם משחק השלמה ברוממה בו תארח הפועל חיפה את הפועל חולון. המשחק נדחה במקור בשל נסיעתו של שרון דרוקר עם נבחרת הנשים של ישראל לשני משחקים. שתי הקבוצות נפגשו שבע פעמים בשנתיים האחרונות, כשהפועל חיפה מנצחת את שלושת המשחקים שנערכו ברוממה, והפועל חולון ניצחה את ארבעת המשחקים שנערכו באולמה.

הניצחון של הפועל חיפה באילת במוצאי שבת הבטיחו את המקום של האדומים ברבע גמר גביע המדינה ובחיפה יודעים שאם ינצחו את שני המשחקים שנותרו להם, נגד חולון ומכבי תל אביב, הם ימנעו ממפגש עם שתי התל אביביות ברבע הגמר ויסיימו את הסיבוב הראשון במקומות 1-4. חיפה נמצאת במומנטום טוב לאחרונה, כשההפסד היחיד שלהם הגיע נגד עירוני נס ציונה החזקה בחוץ.

אריק גרין, שחקן הפועל חולון. דני מרון
יבטיח מקום רביעי? גרין/דני מרון

גם הפועל חולון הבטיחה רשמית את מקומה בגביע המדינה לשנת 2023 רק במוצאי שבת עם ניצחון החוץ בקרית אתא. הקבוצה של גיא גודס עצרה רצף קצר של הפסדים עם משחק התקפי מרשים ואם תנצח את חיפה תבטיח לפחות את המקום הרביעי וככל הנראה תזכה להגרלה נוחה יותר ברבע גמר הגביע. לחולון משחק ליגה נוסף בשבוע הבא לפני שתחל את סדרת הפליי אין בליגת האלופות נגד איגוקאה הבוסנית, ביום רביעי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully