וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הסחבת בהרכבת הממשלה השפיעה על כוכבת ליגת העל

שלושה חודשים בתוך עונת המשחקים באליצור חולון התייאשו מלחכות למינוי שר פנים שיחתום על האזרחות של ג'ני סימס ורשמו אותה בתור זרה: "הליגה התחילה לברוח לנו". בבכורה שלה היא קלעה 30 נקודות

סיכום אירועי היום בספורט, 27.12/ספורט1

בקיץ האחרון ביצעה קבוצת אליצור חולון מליגת העל בכדורסל נשים מהלך שהיה אמור להפוך אותה למועמדת מובילה לזכייה באליפות. הקבוצה של רועי אייזנברג החתימה את שחקנית העונה בליגת העל בעונה שעברה ג'ני סימס, שסחפה את הפועל ראשון לציון לזכייה בגביע המדינה, והציבה אותה במרכז הסגל שלה.

שלושה חודשים אחרי החתימה של סימס בחולון, ב-4 באוגוסט, הודיעו באיגוד הכדורסל כי האמריקאית תייצג את נבחרת ישראל ביורובאסקט הקרוב ותקבל אזרחות ישראלית. השחקנית שמשחקת מספר שנים בארץ נבחרה לחזק את הנבחרת, והמהלך היה אמור להקנות לחולון יתרון משמעותי, שכן אחרי קבלת האזרחות שלה, הקבוצה תוכל להתחזק בשחקנית זרה נוספת.

באיגוד הכדורסל פעלו מול משרד הפנים כדי להביא את כל המסמכים לאזרחות של סימס, אך הדבר התארך והתמשך, עד כדי שהיא לא יכלה לשחק בחלון המשחקים האחרון של הנבחרת בחודש נובמבר. בינתיים בחולון נכנסו למצב לא הגיוני. מצד אחד סימס הצטיינה והובילה אותם לסיבוב השני ביורוקאפ עם 22 נקודות וכמעט 10 ריבאונדים למשחק. מצד שני היא לא נרשמה לליגה, כי אם תירשם בתור זרה, לא תוכל להירשם מאוחר יותר בתור ישראלית. התוצאה הייתה שלושה ניצחונות מתשעה משחקים בסיבוב הראשון.

כל המסמכים שהתבקשו אנשי איגוד הכדורסל וסימס להעביר למשרד הפנים כבר מזמן הוגשו, והסיבה שהאזרחות מתעכבת היא שאין שר פנים חדש. באיגוד העריכו כי אריה דרעי, שצפוי להתמנות לתפקיד, יחתום על הדרכון עם כניסתו, שכן דרעי אישר וקידם בעבר את אזרוחם של ריצ'רד האוול ודיאור פישר, וסימס תוכל לייצג את הנבחרת ביורובאסקט ללא בעיה.

אתמול (שלישי), כמה שעות לפני משחק הבית נגד בנות הרצליה, הודיעה חולון כי סימס תערוך את הבכורה שלה בקבוצה. ההחלטה הייתה לרשום אותה בתור זרה ולא להמתין לאזרחות שיכולה להגיע גם בעוד שבוע.

ג'ני סימס שחקנית הפועל ראשון לציון. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
ג'ני סימס שחקנית הפועל ראשון לציון/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

"מבחינתנו הליגה התחילה לברוח לנו", סיפר לוואלה! ספורט היום יו"ר הקבוצה מנחם ויידהורן, "אם היינו מחכים עוד קצת, אז לא היינו מגיעים לישורת האחרונה, כשהיא תקבל את האזרחות זה לא יעזור לנו. אם היינו מחכים עוד שבוע, העונה מבחינתנו היה לנו קשה להגיע ל-1-4".

ויידהורן המשיך וסיפר על התגלגלות העניינים: "החתמנו אותה בתור זרה, ידעו כולם שיש כוונה שהיא תקבל אזרחות, זה לא היה סוד. זאת הייתה אופציה שאם היא תקבל, אז זה טוב לאותה קבוצה שתחתים אותה. חיכינו וחיכינו, כי אם היא היתה מקבלת את האזרחות היינו יכולים להביא עוד זרה".

ואיך הייתה הופעת הבכורה של סימס נגד הרצליה? השחקנית המוכשרת הפציצה 30 נקודות, הוסיפה 14 ריבאונדים, מסרה 5 אסיסטים וחטפה 7 כדורים ב-39 דקות ו-15 שניות. קבוצתה ניצחה בקלות את בנות הרצליה 58:82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully