וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמשיך בחיפושים: אבי אבן דחה התעניינות מאילת, הלפרין לא צפוי להגיע

27.12.2022 / 13:35

הקבוצה הדרומית ממשיכה לחפש מחליף לאריאל בית הלחמי שהתפטר מתפקידו ושוחחה עם מאמני מכבי תל אביב והפועל ירושלים מהעונה שעברה, שלא יגיעו. עוזר המאמן ולרי גנדלין מעביר את האימונים

סיכום אירועי היום בספורט, 27.12/ספורט1

הפועל אילת ממשיכה בחיפושיה אחר מאמן שיחליף את אריאל בית הלחמי שהתפטר מתפקידו שלשום (שני). לוואלה! ספורט נודע שבמסגרת החיפושים אחר מאמן פנו באילת בימים האחרונים למי שאימנו את מכבי תל אביב והפועל ירושלים בעונה שעברה, אבי אבן ויותם הלפרין, כשהראשון דחה את ההצעה ומסתמן שגם הלפרין לא ייקח אותה. אבן חזר לתפקידו כראש מערך הסקאוטינג של הצהובים, והלפרין משמש כיועץ מקצועי בהפועל ירושלים.

מי שמעביר את אימוני הקבוצה נכון לעכשיו הוא עוזר המאמן של בית הלחמי ולרי גנדלין, ובאילת מעריכים שאם לא יימצא פיתרון מיידי הוא עשוי לעמוד על הקווים במשחק הליגה נגד מכבי תל אביב ביום ראשון הקרוב.

מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין. דני מרון
לא מעוניין. הלפרין/דני מרון

בית הלחמי התפטר מאילת אחרי פתיחת עונה של שלושה ניצחונות מ-11 משחקים, כשהקבוצה ממוקמת במקום ה-11 מעל הקו האדום. באילת מקווים כי בתקופה הקרובה ישוב לפעילות בן קרטר, מי שהיה אמור להיות הכוכב הישראלי שלה בעונה שעברה אך נפצע לפני משחק הפתיחה וטרם חזר לשחק אחרי שנה ושלושה חודשים. אחרי משחק הליגה נגד מכבי תל אביב תארח אילת את עירוני נס ציונה ולאחר מכן תצא למשחק חוץ בבאר שבע ותסיים את חודש ינואר במשחק ביתי נגד הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully