וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרבה גבות הורמו כששלחתי הזמנות לחתונה"

27.12.2022 / 14:00

הוא עוד לא בן 20, אבל מאחוריו שתי (!) אליפויות ומאמש הוא כבר אדם נשוי, ועוד לאקסית של איתי לוי. הכירו את מיכאל בן עמי, בנו של כוכב העבר ("רק בגיל 14 התחלתי לשחק כדורגל"), שהגיע מרקע דתי ("תמיד אמרו לי שיהיה יותר קשה") ואחרי 17 שערים בעונה הוא מכוון למעלה

החתונה של הדר חיון ושל מיכאל בן עמי/מתוך אינסטגרם

מיכאל בן עמי כנראה רשום על שיא. אולי אפילו שניים. עד אתמול היה אחד הבודדים, אם בכלל, שלקחו שתי אליפויות בנוער בקבוצות שונות. בעונה שעברה הוביל את הנוער של מ.ס. אשדוד לאליפות היסטורית כשכבש 17 שערים ועונה קודם כששיחק במכבי חיפה גם זכה באליפות למרות שבמדיה הירוקים, היה פחות דומיננטי.

אלא שמאמש בן עמי, עדיין שחקן הנוער של מ.ס. אשדוד, הוא נשוי טרי. "הרבה גבות הורמו כששלחתי הזמנות לחתונה שלי ושל הדר", סיפר הבוקר. "בכל זאת איזה כדורגלן מתחתן בגיל 19, אבל אנחנו דתיים ושומרים נגיעה, כך שכדי שנוכל אפילו להתחבק, אנחנו צריכים להיות בעל ואישה. מהבוקר זה כבר מותר".

מהצד של הכלה יש גם סיפור מוכר. הדר חיון היתה בת הזוג של הזמר איתי לוי, לו היתה מאורסת בעבר, ואמש כאמור התחתן הזוג המאושר בגן אירועים ברחובות, כאשר רבים מחבריו של בן עמי מהכדורגל ובתוכם שחקני נבחרת הנוער שעשתה בקיץ את הישגה המרשים באליפות אירופה, הגיעו כדי לשמוח איתו.

מיכאל בן עמי הוא בנו של כדורגלן העבר אייל בן עמי, שהיה מהשחקנים הבולטים בהפועל תל אביב בשנות ה-90. עם השנים בן עמי התקרב לדת וכשנולד מיכאל, אחד משלושה אחים, הוא חי בתוך העולם הדתי. "רק בגיל 14 התחלתי לשחק כדורגל", הוא מספר. "זה לא היה פשוט כדתי, אבל גם לא קשה מדי. בכל שנה אמרו לי שבשנה הבאה יהיה לי יותר קשה, אבל תמיד הסתדרתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מיכאל בן עמי עם אשתו הדר חיון. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
"איזה כדורגלן מתחתן בגיל 19?" בן עמי וחיון/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

כשהיה בן 15 ושיחק בהפועל תל אביב כמו אביו, העביר אותו סוכן השחקנים עידן בן אבו למכבי חיפה. "מיכאל היה מוכשר מאוד כבר בגיל 15 והוא עבר למכבי חיפה וחי שם בפנימייה", מספר בן אבו. "הוא שיחק שנתיים במכבי חיפה. לקח אליפות בנוער עם מכבי חיפה ואז עבר למ.ס. אשדוד כשבעונה שעברה היה מאוד דומיננטי. העונה הוא כבר מתאמן עם הבוגרים של אשדוד, אבל עדיין משחק כחריג גיל בקבוצת הנוער. הוא גם מתופקד כמגן ימני בעת הצורך, אבל הוא חלוץ ויתפתח להיות חלוץ בבוגרים בליגת העל".

שמירת השבת היא לא פשוטה כשאתה כדורגלן, אבל בן עמי באמת לוקח הכל בקלילות. "במשחקי בית אני ישן אצל דוד שלי באשדוד והולך עשר דקות ברגל למגרש. במשחקי חוץ אני עושה את השבת במלונות או צימרים ומגיע ברגל".

מה היתה החוויה הכי מורכבת?

"כששיחקנו בסכנין, עשיתי שבת ביישוב אשחר וצעדתי יותר משעה עד המגרש. זה לא היה קל אבל גם לא קשה מדי".

מיכאל בן עמי שחקן קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
"זה לא היה פשוט כדתי, אבל גם לא קשה מדי". מיכאל בן עמי/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
מיכאל בן עמי. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
זכה בצלחת גם עם מכבי חיפה. מיכאל בן עמי/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

אחרי שתי אליפויות בנוער ואחרי חתונה בגיל 19, מה המטרה הבאה?

"להיות שחקן מספיק מפורסם כדי לעשות קידוש השם. לנסות לזכות העונה בעוד תואר עם הנוער של אשדוד ולהתפתח לשחקן בוגרים, שיכירו אותו מספיק על מנת שיידעו כמה זה חשוב לשמור את המצוות וההלכות".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully