וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל במקום רעשי רקע: זה מה שקורה כשדוראנט ואירווינג ממוקדים במשימה

אחרי תשעה ניצחונות רצופים ועוד הופעה נהדרת של הכוכבים, הנטס עונים למבקרים ומהללים את המאמן שהביא את השינוי. גם גארנט יודע: כמעט כלום לא נשאר מה"כאוס" של תחילת העונה

סיכום אירועי היום בספורט, 27.12/ספורט1

עם 13 ניצחונות ב-14 משחקים, 9 ניצחונות רצופים ושיפור מתמיד בשני צידי המגרש, ברוקלין מרגישה שיצאה לדרך חדשה. אחרי קיץ מבולגן ופתיחת עונה כאוטית בה העיסוק המרכזי בקבוצה היה בעניינים שמחוץ למגרש, הנטס סוף סוף מרוכזים בכדורסל - וסוף סוף מתחילים לעמוד בציפיות.

הניצחון הלילה (בין שני לשלישי) 117:125 בקליבלנד, היה עוד הצהרת כוונות מבחינת הקבוצה, שממשיכה להתקדם וכבר מדורגת במקום השלישי במזרח. הנטס נראים לאחרונה כמו מועמדת לאליפות, וגם המספרים מגבים זאת: בחודש האחרון הם מציגים את ההתקפה היעילה ב-NBA, ואת ההגנה השנייה הכי יעילה.

את מירב הקרדיט על המהפך מקבל ז'אק וון, שמאז שהחליף את סטיב נאש על הקווים עומד על מאזן 7:20 (המאזן הטוב בליגה בפרק הזמן הזה). "בשתי מילים - ז'אק וון. השחקנים נלחמים עבורו ואיתו ברוקלין היא כבר בעיה רצינית. אולי הוא האיש שהיה צריך להיות שם מלכתחילה", צייץ קנדריק פרקינס. גם האקס קווין גארנט מתרשם מהשינוי בקבוצה וכתב: "הנטס עדיין צריכים למצוא עוד עוגן, אבל הם הפכו את הקיץ הכאוטי לקבוצה שמציגה שילוב נהדר וטרנים, עומק וכישרון ברמה הגבוהה".

שחקני ברוקלין נטס קיירי אירווינג, קווין דוראנט. Dustin Satloff, GettyImages
"זה אמיתי". דוראנט ואירווינג/GettyImages, Dustin Satloff

אז מה עומד מאחורי השינוי? "כדורסל. פשוט כדורסל", מסביר ז'אק וון. "כשאנחנו עולים למגרש לכל משחק, אנחנו חושבים קודם על כדורסל. העניין הוא קודם כל כדורסל. אנחנו לא רוצים לאפשר לרעשי הרקע להשפיע עלינו".

וון מסביר ש"אני איש פשוט, עם מסרים פשוטים. שינינו קצת את התרגילים שלנו, שינינו כמה דברים באימונים ובמשחקים, אבל השינוי העיקרי הוא במחשבה. אנחנו מנסים לפשט את העניינים לכולם, ובינתיים זה עובד".

קווין דוראנט שצלף 32 נקודות, ממשיך להעמיד מספרים של MVP. הוא קולע 30 נקודות בממוצע למשחק ומדייק ב-56.3% מהשדה, לצד יכולת הגנתית שלא תמיד מקבלת את מלוא תשומת הלב וההערכה. הלילה הוא גם ציין את עלייתו למקום ה-15 ברשימת קלעי כל הזמנים של הליגה, ועקף את טים דאנקן. כך או כך, לדבריו של דוראנט, הבעיה של ברוקלין מעולם לא הייתה חוסר ריכוז בכדורסל.

"אני חושב שתמיד היינו מוכווני מטרה. אני לא מתכוון לזלזל בעיתונאים, אבל אני חושב שהעולם שבחוץ ניסה לצייר אותנו ככאלה שלא אכפת להם מכדורסל, או לא מרוכזים בכדורסל או במשימה שעומדת בפנינו, אבל האמת היא שתמיד היינו חדים וממוקדים", הוא אומר. "אין לכם יותר מדי על מה לדבר, וזה לא מוסיף לאווירה שנוצרה סביבנו". דוראנט מוסיף ש"בימינו כל אחד מקבל את הבמה להביע את הדעות שלו, אבל כולם מדברים על חדר ההלבשה שלנו מבלי שיש להם מושג מה מתרחש בתוכו. זה הרעש שאתם שומעים כל הזמן שיש סביבנו - אנשים מנסים לחפש דברים נגדנו, מנסים לתייג אותנו בצורה מסוימת, אבל זה לא נכון. מה שקרה בתקופה האחרונה, היא שאנחנו פשוט משחקים פשוט יותר. המאמן הבהיר לנו מה התפקיד שלנו, וזה מה שהיינו צריכים, כנראה. זה לא שנפסקו רעשי הרקע ואז התחלנו לנצח. רעשי הרקע האלה היו מוגזמים מאוד מלכתחילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully