וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה הפיצה סרטון חדש בעקבות "מידע כוזב ואינטרסים זרים"

תיעוד חדש מראה, לטענת המשטרה, את הרגע בו החלו המהומות, כאשר אוהדים תקפו אנשי אבטחה: "נוסיף לחקור עד מיצוי חומרת הדין"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

משטרת ישראל מגיבה לטענות ומצהירה - אנחנו אלה שסבלנו מאלימות מצד אוהדי מכבי חיפה. בבוקר שאחרי העימותים האלימים ביציעים בנתניה, המשטרה דיווחה על 11 פצועים מהכוח, וכן על שלושה סוסי משטרה שנפצעו מחתכים וסובלים מחשש לשבר ברגליהם.

"במהלך המשחק בנתניה בין הקבוצה המקומית לקבוצת מכבי חיפה החלו התפרעויות מצד אוהדי הקבוצה האורחת לאחר שקבוצת אוהדים סירבו לרדת ממעקה היציע ובכך סיכנו את עצמם ואת יושבי היציע התחתון", אמרו במשטרה. בהמשך החלו התפרעויות מחוץ למגרש במהלכם נפצעו 11 שוטרים כתוצאה מאלימות קשה שהופעלה כלפיהם ומעשרות כיסאות שהושלכו לעברם. בנוסף 3 סוסי משטרה נפצעו מחתכים וסובלים מחשש לשבר ברגליהם".

הערב הודיעה דוברות המשטרה: "בהמשך לפרסומים שגויים, אגב הודעות, מכתבים וראיונות המתבססים ככה"נ על מידע כוזב ואינטרסים זרים, מצ"ב תיעוד ברור ונכון המעמיד דברים על דיוקם למניעת הטעיית הציבור. התיעוד מראה באופן מדויק את רעולי הפנים באצטדיון ומחוצה לו, כאשר תוקפים שוטרים, שוברים כסאות באצטדיון ומשליכים לעברם, לצד פורעי חוק נוספים המשליכים בקבוקים ורימוני עשן אל כוחות המשטרה, שגרמו לפציעתם של 11 שוטרים. נוסיף לחקור בנחישות עד למיצוי מלוא חומרת הדין עם כלל פורעי החוק".

התיעוד שהופץ מטעם המשטרה

שוטרים ואוהדי מכבי חיפה מתעמתים ביציע/דוברות המשטרה
שוטר פצוע אחרי עימותים עם אוהדי מכבי חיפה. באדיבות משטרת ישראל, אתר רשמי
ה"הוכחות" של המשטרה: אנחנו אלה שהותקפו/אתר רשמי, באדיבות משטרת ישראל
שוטר פצוע אחרי עימותים עם אוהדי מכבי חיפה. באדיבות משטרת ישראל, אתר רשמי
שוטר פצוע אחרי עימותים עם אוהדי מכבי חיפה/אתר רשמי, באדיבות משטרת ישראל

דוד צור, לשעבר מפקד מחוז תל אביב במשטרה, אמר לרדיו 103FM: "זה כישלון, אירוע שהמשטרה נאלצת להפעיל כח, השורה התחתונה, אירוע אלים בתוך המגרשים - רע ביותר, נכשלו פה, נכשלה המשטרה, נכשל מנהל האירוע, נכשלו המאבטחים שאולי לא היו שם. אנחנו במקום אלים מאוד, אם זה במגרשים, אם זה בכבישים. אם זה חוסר משילות בנגב או בצפון, אז זה גם בבואה של התנהלות שאין בה שום כבוד למרות וההרתעה, אני לא יודע אם הייתה פה התגרות מצד הקהל".

מתוך ארבעת האוהדים שנעצרו אתמול, שניים שוחררו ל-5 ימי מעצר בית ולאחר שהורחקו ממשחקי מכבי חיפה ל-60 יום. שני עצורים נוספים יובאו היום לבית המשפט בפתח תקוה לדיון הארכת מעצר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully