וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העומק של הפועל תל אביב הכריע: "הרבה שחקנים פה שווים חמישייה בכל קבוצה"

27.12.2022 / 9:00

האדומים חגגו את הניצחון המרשים בירושלים, תומר גינת החמיא לאדם אריאל: "הקלע הכי טוב בארץ". ומה הסטטוס של טוקוטו ובראון?

סיכום אירועי היום בספורט, 27.12/ספורט1

פתיחת העונה הנהדרת של הפועל תל אביב נמשכה אמש (שני), כשהקבוצה של דני פרנקו גברה על הפועל ירושלים 77:80. הפועל עלתה למאזן 1:8 בליגת העל, והיא רחוקה שני ניצחונות במשחקי ההשלמה שמחכים לה בשבוע הקרוב נגד בני הרצליה ונס ציונה כדי לסיים את הסיבוב הראשון בפסגה.

בסיום המשחק חגגו אנשי הקבוצה עם כאלף אוהדים שהגיעו לירושלים במזג אוויר לא פשוט, ולאחר מכן השמחה עברה לאזור חדרי ההלבשה.

האדומים פתחו את המשחק בצורה מרשימה מאוד, המטירו שלשות ועלו ליתרון 16:28 בסוף הרבע הראשון. הרבע השני היה קצת פחות טוב והמחצית השנייה חלשה, אבל התעלות של תומר גינת, בר טימור ואקסבייר מנפורד מנעה מהקבוצה לאבד את המשחק בצורה שלומיאלית. צ'ינאנו אונואקו בלט עם 18 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, כשגינת מוסיף 16 נקודות ו-6 ריבאונדים.

שחקני הפועל תל אביב מודים לקהל. דני מרון
כמויות של כישרון. הפועל תל אביב חוגגת/דני מרון

"מה שמאפיין את כל הקריירה שלי, זה שאני עושה את הנקודות שלי מדברים שקורים. אני מנסה לעשות הכי טוב בשביל הקבוצה בלי לקחת שום דבר מאף אחד. יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לשחק בחמישייה בכל קבוצה בליגה, שמח שהייתי טוב היום, ועוד יותר שמח שניצחנו במבחן החשוב הזה", סיפר גינת והתייחס להצטיינות של אדם אריאל בפתיחת המשחק אחרי שמיעט לשחק לאחרונה. "אדם הוא אולי הקלע הכי טוב בארץ, הוא בא לפה אחרי שלא שיחק ביוון וקלע 11 נקודות ב-5 דקות. הוא יכול להשפיע על כל משחק. יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לשחק טוב".

קפטן נבחרת ישראל סיפר על החשיבות של הניצחון בירושלים: "זה מגרש שקשה לנצח בו. לא בטוח שהרבה קבוצות ינצחו פה. מצד שני, יש עוד כל כך הרבה משחקים בליגה, וברור שצריכים להישאר מרוכזים לקראת המשחק בהרצליה, עוד מגרש שלא קל לשחק בו".

הקבוצה סובלת מלא מעט פציעות. ג'יי פי טוקוטו לא התלבש אמש בשל נוזלים שהצטברו בברכו ואם זה יתאפשר, הוא גם לא יתלבש במשחק הליגה נגד בני הרצליה. ג'ייקובן בראון סובל מפציעות קלות ועדיין לא נכנס לקצב אחרי זעזוע מוח שספג לפני שבועיים. למרות זאת, מה שמעודד את הקבוצה זה שלפחות בתקופה הקרובה יש פגרה מהיורוקאפ והם יוכלו להתמקד בהחלמה ובמשחקי הליגה.

"המסעות האלה לא קלים, אבל מצד שני זה מחבר אותנו כקבוצה. יש לנו הפוגה קטנה מאירופה עכשיו עם שלושה משחקים בליגה, ואנחנו רוצים לקחת אותם", סיפר גינת, "אנחנו מתרכזים בלהיות הקבוצה הכי טובה שאנחנו יכולים. גם ביורוקאפ אנחנו עושים עבודה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully