וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מחפשת שוער יהודי ולא מתרגשת מתגובת אצילי לחילוף

27.12.2022 / 8:18

מצבת הזרים מלאה והירוקים מנסים למצוא שוער שיתחרה עם משפתי, שסחט מחמאות. לקראת באר שבע: "היה חשוב לנצח בנתניה ולשמור על הפער בפסגה"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

1. שביעות רצון במכבי חיפה אחרי הניצחון אתמול (שני) 0:2 על מכבי נתניה בחוץ והגדלת הפער בפסגה בחזרה לארבע נקודות. בקבוצה היו מודאגים מאוד במהלך המחצית הראשונה שהסתיימה ללא שערים, בעיקר בגלל תנאי מזג האוויר החורפי. "רק רצינו שתסתיים המחצית", הודה שחקן בקבוצה "היה פשוט בלתי אפשרי לשחק מול הרוח ובתנאים שהיו. אי אפשר היה להעביר מסירה אחת נורמלית".

בסופו של דבר הירוקים ניצחו בזכות שערים של צ'ארון שרי ודין דוד במחצית השנייה וכעת בקבוצה יחלו בהכנות למשחק הצמרת נגד הפועל באר שבע. "היה חשוב להגיע למשחק מול באר שבע בפער של ארבע נקודות", אמר גורם בחיפה, "ידענו שהמשחק יהיה מוקש, גם משחקים כאלה צריך לעבור".

בקבוצה החמיאו לברק בכר על החילופים ושינוי המערך ששדרגו את חיפה מיידית והביאו לשער השני. המאמן הסביר שהרגיש שהקבוצה עומדת לספוג ולכן החליט לשנות מערך. רמי גרשון זכה למחמאות על הכניסה שלו ועל כך שהצליח לייצב את ההגנה. מלבד גרשון גם שרי ודוד זכו לשבחים. מי שלא אהב את החילוף שלו היה עומר אצילי, אך בסיום השחקן נרגע וחגג עם חבריו ובקבוצה לא התרגשו: "ברור שעומר יצא מאוכזב. הוא כוכב ורעב תמיד להבקיע ולבשל ככה שהוא רוצה להיות תמיד על הדשא".

מוכנה לבאר שבע: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את מכבי נתניה
מכות, גז מדמיע ורימוני הלם: עימותים קשים ביציע של מכבי חיפה
אביאל זרגרי עשוי להצטרף לסגל של מכבי חיפה עם פתיחת החלון

דין דוד חוגג עם שחקני מכבי חיפה צ'ארון שרי. ברני ארדוב
"רק רצינו שהמחצית הראשונה תסתיים". שחקני מכבי חיפה/ברני ארדוב

2. בשבועות האחרונים עסקו בחיפה בסוגיית השוער לאור פציעתו של ג'וש כהן. אחרי שלא כל הגורמים בצוות המקצועי חושבים שאופיר מרציאנו או בוריס קליימן ישדרגו את הקבוצה, הירוקים החלו לנסות לאתר שוערים יהודים ברחבי העולם וזאת בשל חוסר האפשרות לצרף זרים נוספים. ניקיטה חייקין הוא כמובן השם הבולט, אך בחיפה עושים בדיקות ומנסים להגיע לשוערים יהודים נוספים.

בכל העת מקבל רועי משפתי גיבוי מהקבוצה ומסרים שסומכים עליו ואמש הוא אכן הוכיח יכולת גבוהה מאוד כשרשם שתי הצלות של שערים בטוחים. משפתי זכה למחמאות גדולות וגם לעידוד מיתר חבריו ואנשי הצוות בסיום המשחק. "זה לא מפתיע אותנו", אמר גורם בקבוצה, "אנחנו יודעים מי זה רועי וכמה הוא שוער טוב. אמרנו מראש שאנחנו לא ממהרים עם כלום. רועי הוא שוער ראשון מצוין".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רועי משפתי, שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
סוחט מחמאות. משפתי/ברני ארדוב

3. בדקה ה-83 ערך בכר חילוף כפול ומלא משמעות כשהכניס את דולב חזיזה ונטע לביא. הראשון חזר אחרי כמעט שלושה חודשי היעדרות וזכה לעידוד מאסיבי מהקהל והשני נכנס לאחד ממשחקיו האחרונים בקבוצה. לביא יעזוב לגמבה אוסקה כאשר הירוקים צפויים לסגור בימים הקרובים את כל התנאים מול הקבוצה היפנית.

בחיפה יבקשו מלביא להישאר עד שיתבקש לצאת ליפן ויחכו לתשובה, והתקווה היא שהוא ישחק נגד מכבי תל אביב ב-23 בינואר. המאמן החדש של היפנים, דני פויאטוס ישוחח עם לביא עם החתימה הרשמית ויתאם איתו את הגעתו. הספרדי עצמו יגיע ליפן ב-9 בינואר ויחל לבנות את אימוני טרום העונה.

בחיפה יגבירו את המאמצים למציאת מחליף ללביא כאשר שני שחקנים צפויים להצטרף לקבוצה. הראשון אמור להיות אביאל זרגרי, שיגיע כעיבוי לסגל לאור הפציעה המתמשכת של מחמוד ג'אבר והעובדה שמאור לוי ייצא להשאלה עם פתיחת חלון ההעברות. מלבד זרגרי בחיפה רוצים להתחזק בקשר בכיר כשהמועמדים הם גוני נאור, עדן קארצב ובירם כיאל.

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112965 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים

מכבי חיפה כאמור תארח ביום ראשון את הפועל באר שבע למשחק המרכזי של המחזור ה-16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully