וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל הרשימה את ונגר, אבל מויס הפתיע: "קשה להאמין שתזכה באליפות"

המנג'ר האגדי צפה בתותחנים מהיציע לראשונה מאז עזב, קיבל כבוד מיוחד וראה אותם עושים "מהפך של אלופה". מאמן ווסטהאם פחות התרשם

תקציר: ארסנל - ווסטהאם 1:3/ספורט1

נראה שגם פגרת המונדיאל לא תעצור את ארסנל. התותחנים סיפקו אמש (שני) הצהרת כוונות, כשגברו 1:3 על ווסטהאם במשחקם הראשון אחרי גביע העולם. הקבוצה של מיקל ארטטה נקלעה לפיגור, אבל יצאה ממנו בקלות מרשימה משערים של סאקה (52), מרטינלי (58) ואנקטייה (69), בדרך להגדלת הפער מניוקאסל השנייה ל-7 נקודות, וממנצ'סטר סיטי השלישית (לה משחק חסר) ל-8.

ללא גבריאל ז'סוס הפצוע, שלושת החלוצים כבשו והמחישו את העומק (והאופי) בסגל של ארטטה, שהכתיר בסיום את מרטין אודגור כשחקן המצטיין. "הוא היה בכל מקום, בדיוק ברגע הנכון. הוא גילה מנהיגות, זה בדיוק מה שאנחנו רוצים לראות ממנו", אמר המאמן.

שחקני ארסנל חוגגים עם אדי אנקטייה. Alex Pantling, GettyImages
יש מי שפחות מתרשם. ארסנל חוגגת/GettyImages, Alex Pantling

אבל גולת הכותרת של המשחק הייתה הביקור של ארסן ונגר ביציעים. המנג'ר האגדי הגיע לצפות בקבוצה מקרוב לראשונה מאז עזב אותה ב-2018, וזכה לכבוד של מלכים מהאוהדים ששרו לו שירים בקולי קולות.

"השחקנים לא ידעו כשארסן עומד להגיע. זה הפך את היום הזה לעוד יותר מיוחד", אמר ארטטה בחיוך על הביקור של ונגר. "מי שנכח באצטדיון יכול היה להרגיש מה כולם חושבים על ארסן, וכמה כבוד הם רוחשים כלפיו. הוא מודל לחיקוי עבורי, ועבור רבים".

בתקשורת האנגלית ציינו ש"ונגר הגיע לצפות בארסנל בתזמון הכי טוב שיכול להיות, וראה אותה עושה מהפך של אלופה", אבל יש מי שחושב אחרת. דייויד מויס, למשל. מאמן ווסטהאם אמר בסיום: "ארסנל שיחקה כדורגל מצוין, אבל האם אני חושב שהיא בדרך לזכות באליפות? לא נראה לי...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully