וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדואן: "רונאלדו נענש במונדיאל בגלל תמיכתו בפלסטין"

עודכן לאחרונה: 26.12.2022 / 17:58

נשיא טורקיה טוען כי הספסול בנבחרת פורטוגל היה על רקע פוליטי: "הוציאו אותו מהתמונה". דיווח: אל נסאר קבעה לרונאלדו תאריך לבדיקות הרפואיות

אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים את הזכייה בבואנוס איירס/מתוך יוטיוב

כריסטיאנו רונאלדו הולך ומתקרב למעבר המדהים לשורות אל נסאר הסעודית והיום (שני) מתפרסמים דיווחים לפיהם הקבוצה הסעודית קבעה תאריך שבו היא תערוך בדיקות רפואיות לשחקן, שכזכור התיר את חוזהו במנצ'סטר יונייטד ונותר ללא קבוצה אחרי המונדיאל.

כזכור, הדיווחים הקודמים גרסו שרונאלדו יחתום על חוזה ארוך טווח לשבע שנים בעלות שנתית של 75 מיליון דולר. רונאלדו בן ה-37 צפוי לשחק בקבוצה הסעודית ולאחר מכן להפוך למעין שגריר של כבוד שלה, כאשר הסעודים מקווים שהוא יסייע למדינה העשירה לארח את המונדיאל ב-2030, כפי שעשתה קטאר כעת.

אל נסאר העשירה מתגאה בכמה זרים יקרים אחרים כמו טאליסקה ולואיז גוסטבו הברזילאים, ונסן אבובקאר הקמרוני, אוספינה השוער הקולומביאני וגונסאלס מרטינס הארגנטינאי. אחרי תשעה מחזורים בסעודיה היא מוליכה את הליגה שלה רק בזכות הפרש שערים עדיף על פני אל שבאב.

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112967 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים
כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP, GettyImages
בדרך לסעודיה. רונאלדו/GettyImages, PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP

מוקדם יותר טען רג'פ טייפ ארדואן, נשיא טורקיה, כי רונאלדו סופסל במהלך המונדיאל בעקבות תמיכתו הפוליטית בפלסטין. "זו הייתה ענישה על רקע פוליטית כי הביע את עמדתו ועמד לצד המטרה הפלסטינית", טען ארדואן. "הם הוציאו אותו מהתמונה. לשלוח שחקן כמו רונאלדו למגרש ל-30 דקות, הורס אותו פסיכולוגית ומרוקן את האנרגיה שלו. לפי המידע שבידי, הוא הולך לשחק בערב הסעודית".

ארדואן הודה לפורטוגלי בעבר על תמיכתו בפלסטין ואמר כי הוא "מעריץ את רונאלדו" בגלל זה. הוא ביסס את דבריו על פרסומים מתקופת מבצע "עמוד ענן" ב-2012, אז דווח כי רונאלדו תרם כ-1.5 מיליון יורו לילדים בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully