וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל אקס מכבי תל אביב: "הרשימה השחורה" של משרד הספורט הבלארוסי

שר הספורט אוסר על 49 כדורגלנים, ביניהם יגור פיליפנקה וכוכבי נבחרת אחרים, לעבוד שוב בבלארוס. הסיבה: התנגדותם למלחמה של רוסיה

סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

דרמה בכדורגל הבלארוסי, לאחר שמשרד הספורט במדינה פרסם "רשימה שחורה" של 49 כדורגלנים, ביניהם כוכבי נבחרת וליגיונרים, עליהם נאסר לעבוד בבלארוס. הסיבה לכך שאינם ראויים להיות חלק מהליגה המקומית? הצהרות שלהם נגד אלימות, שמשמעותם התנגדות למלחמה של רוסיה באוקראינה.

43 שחקנים מהרשימה המדוברת כיכבו באוגוסט 2020 בקליפ הקורא "לא לאלימות". מאז, כל חברי הרשימה הודחו מההרכב בקבוצותיהם או שנאלצו לעבור לשחק במדינה אחרת, כאשר כעת זו כבר הוראה רשמית מהמדינה.

אחד מהם הוא יגור פיליפנקה, הבלם היהודי שהגיע למכבי תל אביב ב-2016 ושיחק תקופה קצרה גם במ.ס. אשדוד. פיליפנקה בן ה-34 עזב את שחטיור סוליגורסק לפני כמה חודשים ועבר לאוראל הרוסית, אותה מאמן בן ארצו ויקטור גונצ'רנקו, שהדריך אותו גם בבאטה בוריסוב. על הבלם וליגיונרים אחרים כמוהו ייאסר לשוב לליגה הבלארוסית.

בלם מכבי תל אביב, יגור פיליפנקה. ברני ארדוב
סומן. יגור פיליפנקה במדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112963 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50190 משתתפים

השם הכי מפורסם ברשימה הוא סטניסלב דראגון, כוכב נבחרת בלארוס שהגיע למקום השני בדירוג שחקן השנה במדינה ב-2022. הקשר שוקל כעת לפרוש מכדורגל, כאשר גם חבריו לבאטה בוריסוב - השוער דניס שצ'רביצקי ושחקני ההגנה מקסים בורודאצ'ב ודנילה נצ'אייב - נכללים גם הם בחבורת המוקצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully