וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי בכל זאת, גרין ביי? הפאקרס ניצחו במיאמי ונשארו בחיים

ארון רוג'רס הוביל את גרין ביי למהפך ולניצחון 20:26 על הדולפינס, שהותיר את הפאקרס בתמונת הפלייאוף. טמפה ביי גברה על אריזונה, הראמס הביסו את דנבר

מיאמי (7:8) - גרין ביי (8:7) 26:20

זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. בעונה של 17 משחקים עם שבע עולות לפלייאוף, גם ריצה מאוחרת יכולה להוביל אותך לינואר. כך, לפחות, מרגישים בגרין ביי פאקרס, שפתחו את העונה בצורה איומה ונוראה, אבל עם שלושה ניצחונות רצופים הם חזרו לתמונה.

הגנת הפאקרס חטפה את טואה טנגובילואה שלוש פעמים ומיאמי, שבשלב מסוים הייתה הפתעת העונה, עדיין נמצאת במקום השביעי בחטיבה, אבל מעמדה שביר מאוד. היא יכלה להבטיח כמעט סופית את ההעפלה לו שמרה על יתרון 10:20 שבנתה במחצית הראשונה, אלא שבשניה טואה נבלם לחלוטין וגרין ביי רשמה 13 נקודות בדרך לניצחון.

ארון רוג'רס סיים עם 238 יארד, טאצ'דאון ואיבוד, טואה רשם 310 יארד עם טאצ'דאון ושלושה איבודים.

לוס אנג'לס ראמס 10:5) - דנבר (11:4) 14:51

משחק טיפוסי לעונה האומללה של ראסל ווילסון. בייקר מייפילד מסר ל-230 יארד כשהוא משלים 24 מ-28 ניסיונות המסירה שלו, קאם אייקרס נצץ על הקרקע עם 118 יארד ושלושה טאצ'ים. 15 מ-27, 214 יארד, טאצ'דאון ושלושה איבודים לווילסון שנראה עצוב והוחלף על ידי ברט ריפין במחצית השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אריזונה (11:4) - טמפה ביי (8:7) 19:16 (הארכה)

ניצחון חשוב במיוחד לטום בריידי והבאקנירס, שכבר פיגרו 16:6 ברבע הרביעי. מסירה של בריידי לרשאד וייט באנדזון ושער שדה של ריאן סאקאפ הבלתי מתכלה הובילו את המשחק להארכה, הקוורטרבק השלים שש מסירות בשישה ניסיונות והבועט הבקיע מ-40 יארד כדי להעניק לטמפה ביי את הניצחון היקר, שממשיך להציב אותם בראש ה-AFC דרום. 281 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לבריידי, 217 יארד לטרייס מקסורלי באריזונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully