וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות: צ'לסי מעוניינת לשאול את פליקס, סוארס יעבור לגרמיו?

הקבוצה של פוטר רוצה להביא בהשאלה את החלוץ המתוסכל של אתלטיקו מדריד, האורוגוואי מתקרב לליגה הברזילאית וריאל מדריד שוב מקושרת לבלינגהאם

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ליברפול 2:3/ספורט1

העברות

* קודי גאקפו יעבור לליברפול מפ.ס.וו. אחרי שהמועדון ההולנדי הוציא הודעה רשמית על ההעברה שתהיה בסכום שינוע בין 37 מיליון פאונד עד 50 מיליון פאונד.

* לוסיו, החלוץ הברזילאי ששיחק בהפועל באר שבע, מ.ס. אשדוד ובני יהודה, חזר לקדנציה רביעית בקבוצת ASA מהליגה הרביעית בברזיל. "זו מתנת חג המולד שלנו לאוהדים", כתב נשיא המועדון מארפיראקה.

שמועות

* למרות הדיווחים על ההתעניינות הגוברת באלוף העולם אנסו פרננדס, ריאל מדריד עדיין מעדיפה את ג'וד בלינגהאם, כך על פי "מארקה". רק אם לא תצליח לרכוש בקיץ את הקשר האנגלי של בורוסיה דורטמונד, תפנה לאופציה הארגנטינאית.

* לפי פול ג'ויס מה'טיימס' הבריטי, ליברפול פנתה לפ.ס.וו בנוגע לקודי גאקפו ונמצאת כבר בשיחות מתקדמות עם מול המועדון ההולנדי והחלוץ בהעברה בסכום של 37 מיליון פאונד שיכולים להגיע עם בונוסים ל-50 מיליון פאונד.

* ב'גרדיאן' מדווחים שצ'לסי מעוניינת לשאול מאתלטיקו מדריד את ז'ואאו פליקס כבר בחודש הקרוב. הבלוז רוצים לחזק את החולייה הקדמית אחרי שארמנדו ברויה גמר את העונה ושאר חלוציה לא כובשים כפי שציפו.

* על פי "ספורט" הקטלאני, בברצלונה לא מבינים מדוע לא מתקבלות הצעות על ממפיס דפאי וחושדים כי ההולנדי פשוט חוסם אותן. החלוץ בן ה-28 שותף רק בשלושה משחקים העונה, אבל הבהיר כי אין לו כוונה לעזוב לפני תום חוזהו ביוני. כעת נראה שהוא גם פועל בנושא, למרות העניין שמגלות רומא, ניוקאסל ומנצ'סטר יונייטד, וכמובן הרצונות של המועדון להיפרד כבר בינואר.

* האם לואיס סוארס יחתום ביממה הקרובה בגרמיו? לרשת דלף סרטון ובו חולצה של המועדון מודפסת עם שמו של החלוץ האורוגוואי, ונראה כי אקס ליברפול וברצלונה שנפרד לפני המונדיאל מנסיונל, יחתום לשנתיים במועדון מברזיל.

* באנגליה טוענים שניוקאסל קרובה לסגור עם ברונו גימראייש על הארכת ההתקשרות. לקשר הברזילאי יש חוזה עד 2026, אבל ההתעניינות הגוברת בו, בעיקר זו של צ'לסי לאחרונה, הלחיצה את המגפייז.

* איבן פרסנדה, המגן המוכשר של ויאדוליד, מחוזר על ידי קבוצות נוספות בפרמיירליג פרט לניוקאסל. יובנטוס כבר ביצעה פנייה בנוגע לספרדי בן ה-18 וגם בורוסיה דורטמונד בתמונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112963 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50190 משתתפים

* אחרי שחרורו מסביליה, איסקו מועמד לעבור ל-MLS ומי שמנסה לשכנע אותו להצטרף אליו בלוס אנג'לס גלקסי הוא ריקי פוץ', אקס ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully