וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "כולם הכתירו את הצעירים כמלכים מוקדם מדי"

קפטן הפועל תל אביב על חבריו לקבוצה: "אז הם היו בגמר של נבחרת נוער, בבוגרים זה לא נותן לך כלום". דראפיץ': "הלוואי שאוכל להעלות את ה-11 הכי טובים". רפואה: "הרגיש מוזר, הפועל תמיד תהיה בלבי"

תקציר ה-1:1 של בני סכנין מול הפועל תל אביב/ספורט1

בני סכנין והפועל תל אביב לא הצליחו להתרחק הערב (ראשון) מהתחתית הצפופה של ליגת העל, לאחר שסיימו ב-1:1 במסגרת המחזור ה-15. סכנין חיפשה ניצחון ראשון אחרי שבעה מחזורים והובילה משער של אנטה פוליץ' בדקה ה-12, אבל האדום של בירם כיאל בדקה ה-75 נתן לאורחת הזדמנות להשוות והיא עשתה זאת מרגלי הקפטן דן איינבינדר בדקה ה-86.

סלובודן דראפיץ', מאמן הפועל תל אביב: "יכולנו לצאת עם יותר, אבל לשחק אצל סכנין זה לא קל. לא לוקחים פה נקודות בקלות. גם נגד הפועל חיפה שסיימנו ב-3:3 וגם היום, היינו יכולים לקחת עוד נקודות. אנחנו רוצים להיצמד לפלייאוף העליון ולא הצלחנו לנצח היום, אבל היינו יכולים גם להפסיד. השוער שלנו עשה שתי הצלות פנטסטיות. אני לא יודע איך אני יוצא מהמשחק הזה, נצטרך לטפל בכמה דברים".

כאשר נשאל האם הפתרון על הספסל, השיב המאמן: "כן, אבל אתם כל הזמן מדברים 'מה עם ניב זריהן'. אתם יודעים שהוא עשה רק אימון אחד? יש עוד שחקנים שלא שיחקו והלוואי שיום אחד אוכל להעלות את ה-11 הכי טובים שיש להפועל תל אביב. אל תשכחו ששיחקו היום ארבעה-חמישה שחקנים מאוד צעירים, אנחנו גאים שאפשר לתת דקות משחק לשחקני נוער. אנחנו צריכים להיות בפלייאוף העליון, בינתיים נחכה לפחות שבוע. אנחנו יכולים להסתכל גם למטה וגם למעלה, אבל אנחנו רוצים להאמין שהפועל תל אביב צריכה להיות למעלה ולשם אנחנו שואפים".

מה חסר בסגל: "אנחנו מדברים על זה הרבה, אני מקווה שנביא כמה שחקנים. כידוע, ינואר לא הכי אטרקטיבי ומעניין שיש, אבל אנחנו מחפשים שחקנים. צריך לשמור על זה בשקט, לראות איזה שחקנים משתחררים, אנחנו רוצים להחליף כמה זרים וללכת לכיוון יותר טוב. גם לשכנע זרים ללכת הביתה זה לא קל".

סלובודן דראפיץ מאמן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
רוצה להחליף כמה זרים. סלובודן דראפיץ'/מאור אלקסלסי

דן איינבינדר סיכם: "בכדורגל כשסופגים יותר מדי, זה מקשה עליך. צריך לזכור שאנחנו באים לכל משחק עם הרבה מאוד צעירים שזו טבילת האש הראשונה שלהם, פעם ראשונה שהם חוו את המגרש הקשה הזה. ספגנו גול נאיבי, לשמחתי הצלחנו לחזור, קצת מאוכזבים שלא הצלחנו להפוך. ניקח את הנקודה ונמשיך הלאה".

עוד אמר על הצעירים: "אז הם היו בגמר של נבחרת נוער, בבוגרים זה לא נותן לך כלום. זה עולם חדש. אני חושב שכולם הכתירו אותם כמלכים מוקדם מדי, הם צעירים, מוכשרים ורוצים להשתפר ויש פה שחקנים מנוסים שיכולים להקרין עליהם, אבל זה לוקח זמן ולפעמים יש חבלי לידה שמשלמים עליהם. זה שחזרנו מראה על האופי שלנו כקבוצה, הנקודה היא הדבר החיובי פה. עוד קצת אמונה ותעוזה אולי חסרים לנו. שיחקנו נכון בדקות האחרונות, מהצדדים עם הצטרפות נכונה, היינו יכולים להפוך ולצאת מפה עם 3 נקודות חשובות. זו תקופה מאוד מאתגרת לכולנו, היה פה קהל גדול שהגיע לתמוך ואני מקווה שנצליח לשמח אותם במחזור הבא".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קובי רפואה מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
כמו כולם, מחכה לינואר. קובי רפואה/מאור אלקסלסי

קובי רפואה, מאמן בני סכנין: "איבדנו שתי נקודות פה. היינו ביתרון והגענו למצבים של גולים בטוחים. יכולנו לגמור את המשחק לפני, פתאום קיבלנו אדום, לחצו אותנו ואחרי ה-1:1 כבר רצינו שייגמר בתיקו. ידוע שאנחנו צריכים לחזק את הקבוצה, מן הסתם בחלק הקדמי. קבלת ההחלטות שלנו שם לא הייתה מספיק טובה היום. אנחנו ממשיכים לעבוד, הליגה מאוד צפופה והמרחק הוא שתי נקודות גם מהפלייאוף העליון וגם מהקו האדום".

על כך שהזהיר את כיאל מאדום לפני כן, אמר המאמן: "שחקני כדורגל, עם כל הניסיון, יכולים לקרות להם דברים כאלה".

על המפגש הפיקנטי עם הפועל תל אביב: "לא דיברתי עם השחקנים אף מילה על מה שקרה לי שם. ברור שזה מרגיש מוזר כי עד לפני חודש וחצי-חודשיים הייתי בהפועל תל אביב, היא תמיד תישאר בלבי, אבל כמובן שרציתי לנצח היום".

המגן עובדיה דרויש: "הכול הולך לנו קשה. אני מאמין שאם לא הכרטיס האדום, בלי להאשים אף אחד, הם לא היו מגיעים למצב הראשון. אנחנו קבוצה חזקה ואני בטוח שנצא מהמצב הזה. ברור שהתחושות קשות, אבל בשביל זה שחקנים בחדר ההלבשה כאן מנוסים. אני בטוח שיהיו פה כמה שינויים בינואר, אנחנו קבוצה חזקה ובטוח שנגיע הכי גבוה שיש".

על התחרות שלו על מקום בהרכב: "אני צריך להתרכז בעצמי, אני משחק הכי טוב שאני יכול ומנסה כל הזמן להשתפר. הצוות פה מאמין בי. אני שמח שלקחתי את ההזדמנות ומקווה להמשיך ככה".

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112963 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50190 משתתפים

תוצאות השבת:

מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:5
הפועל ירושלים - עירוני קרית שמונה 1:1
הפועל חיפה - מכבי בני ריינה 0:0
סקציה נס ציונה - מ.ס. אשדוד 0:2
הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים 2:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully