וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים וחצי: אריאל בית הלחמי התפטר מאימון הפועל אילת

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 17:42

המאמן הוותיק החליט לקחת אחריות על פתיחת העונה החלשה ולבצע זעזוע שיעזור לקבוצה לצאת מהמצב אליו נקלעה. רמי הדר ומאיר טפירו בין המועמדים להחליפו

תקציר: פרומיתאס - הפועל תל אביב 100:83/ספורט1

זעזוע בהפועל אילת. מאמן הקבוצה אריאל בית הלחמי התפטר מתפקידו היום (ראשון) אחרי פתיחת עונה לא טובה של הדרומיים. בית הלחמי התלבט רבות בתקופה האחרונה האם לשים את המפתחות, לאור תחושת אחריות למצב של הקבוצה והרצון לבצע זעזוע, ולבסוף החליט לעשות כך. הפועל אילת צפויה להתכנס במיידי על מנת למנות מאמן במקומו, כשבין המועמדים לתפקיד נמצאים רמי הדר, שפוטר מגלבוע/גליל בשבוע שעבר, ומאיר טפירו.

בית הלחמי הגיע לאילת לפני שנתיים וחצי ובעונתו הראשונה סחב את הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף כשהיא מותחת את מכבי תל אביב במשחק השני בחצי הגמר, אך מפסידה בצורה דרמטית. בעונה שעברה שבה אילת לשחק באירופה אחרי מספר שנים, והעונה הזאת נפתחה בצורה רעה עם שלושה ניצחונות בלבד בסיבוב הראשון.

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי. לירון מולדובן
סוף הדרך? בית הלחמי/לירון מולדובן

הקבוצה הייתה אמורה להיבנות עם חמישה זרים בטופס, אך לאחר פתיחת העונה הוחלט לשנות את המבנה, מה שגם פגע בתוצאות. מי שאמור לשוב בקרוב לכשירות בהפועל אילת הוא בן קרטר, שנפצע בתחילת העונה שעברה בברכו ונעדר מפעילות כבר למעלה משנה. באילת מקווים שעם שובו גם התוצאות יהיו טובות יותר.

יו"ר הקבוצה טל פנחס, שקיבל את התפטרותו של המאמן בפגישה שנערכה ביניהם הבוקר, הודה לבית הלחמי על תקופתו במועדון ושיבח אותו על הישגיו ובעיקר על מסירותו ומחויבותו לעיר אילת, לקבוצה הבוגרת ולמחלקות הנוער בתקופה מאתגרת ומורכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully