וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה מחפשת מאמן: בני לם וניסו אביטן מועמדים מובילים

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 10:55

במעדון רוצים מאמן עם אוריינטציה התקפית, במטרה לסגור תוך יומיים ואז לנסות להתחזק בחלון ינואר. מחמאות לשחקנים על ה-0:2 על אשדוד

תקציר ניצחונה של סקציה נס ציונה 0:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

שחקני סקציה נס ציונה גילו אמש (שבת) בגרות גדולה והמון אופי, לאחר שהצליחו לשים בצד את סערת עזיבתו של המאמן ניר ברקוביץ' והשיגו נצחון חשוב מאוד - 0:2 נגד מ.ס.אשדוד. במועדון הביעו שביעות רצון גדולה מאוד מתפקודו של עוזר המאמן עמי טיאר, שעמד אמש על הקווים והכין את הקבוצה יחד עם מאמן השוערים גליל בן שנן.

נס ציונה הופיעה למשחק ללא שני שחקנים משמעותיים, סטפן אקה הפצוע ולבאן קוטאליה המוצהב, אך בסופו של דבר חסרונם לא בא לידי ביטוי, בעיקר בשל עבודה טובה של אבובאקר קייטה וסתיו ישראלי בחלק ההגנתי, ומנגד משחק יעיל ושער של אלמוג בוזגלו בחלק הקדמי. פרד פלומן שכבר היה בדרך החוצה פתח אמש בהרכב ובמועדון מאמינים שעם מאמן חדש, אפשר יהיה להפיק ממנו הרבה יותר והוא צפוי להישאר בקבוצה.

החל מהבוקר יחל המנכ"ל רועי אנקווה בסבב שיחות עם מאמנים חדשים, כאשר המטרה היא לסגור עם אחד מהם כבר ביום-יומיים הקרובים. אנקווה רוצה להחתים מאמן עם אוריינטציה התקפית, ושמו של בני לם נמצא חזק על הפרק. בנוסף עלה גם שמו של ניסו אביטן וייתכן שבמהלך היום תתבצע פנייה למאמנים נוספים.

בני לם, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מועמד מוביל. לם/ברני ארדוב

בנס ציונה מעוניינים לצרף שניים-שלושה שחקנים בחלון בינואר, אך מעדיפים להחתים תחילה מאמן, שיהיה שותף גם להחלטות על הרכש שיגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully