וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריינה מודאגים: "אם לא נתחזק בחלק הקדמי, נסתבך בתחתית"

25.12.2022 / 7:15

בקבוצה לא מסתפקים בצירוף מרמנטיני ורוצים להחתים חלוץ וקשר. נקודת האור: החזרה של שלומי אזולאי, שצפוי לפתוח במשחק הבא

תקציר ה-0:0 של הפועל חיפה מול מכבי בני ריינה/ספורט1

אכזבה קשה בקרב אנשי בני ריינה אחרי ה-0:0 אמש במשחק החוץ נגד הפועל חיפה. זה היה משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון עבור העולה החדשה, שירדה שוב אל מתחת הקו האדום ומוצאת את עצמה שוב בקרבות התחתית. למרות שהפועל חיפה שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-14 אחרי הרחקתו של אליאל פרץ, לא הצליחה ריינה למצוא את הרשת ולהכריע את המשחק.

ריינה כבשה 14 שערים בלבד ב-15 משחקי הליגה והמאמן שרון מימר ינסה לחזק את הקבוצה בחלוץ נוסף, ככל הנראה ישראלי. כמו כן, יצורף קשר אחורי זר. "אם לא נתחזק בחלק הקדמי, נסתבך בתחתית", אמר גורם במועדון. "ברוב המשחקים שלנו אנחנו מגיעים למצבים ואין מי שיסיים אותם בשערים".

במועדון מקווים שהקבוצה תוציא נקודות בשלושת המשחקים הקרובים נגד הפועל חדרה, קרית שמונה ואשדוד, אחרת הדרך לירידה תהיה סלולה מוקדם מהצפוי.

מאמן בני ריינה שרון מימר. מאור אלקסלסי
חסר מחץ. מימר/מאור אלקסלסי

ריינה הודיעה אמש על צירופו של הברזילאי גוסטבו מרמנטיני, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חדרה והפועל באר שבע, כאשר מי שקיבל הודעת שיחרור הוא הסרבי לזאר יובאנוביץ'. גם לאחר החתמתו של מרמנטיני, יש במועדון דאגה רבה ממשחק ההתקפה הדל של הקבוצה. אוסמה חלאיילה שוב איכזב אמש ולא כבש וגם אחמד עאבד שפתח בהרכב ועמית זנטי שנכנס כמחליף, לא הצליחו להשפיע לטובה על המשחק. הנקודה המעודדת מהמשחק אמש, היא חזרתו של שלומי אזולאי שהחלים מפציעה בשריר הירך האחורי ושותף בחלקו האחרון של המשחק. אזולאי צפוי לשוב להרכב במשחק החוץ הקרוב נגד הפועל חדרה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully