וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של אסף נימני בחדרה יציב. ברסקי ונחמני על הכוונת לקראת ינואר

25.12.2022 / 7:05

המאמן לא בסכנה למרות רצף התוצאות הלא טובות: "מרגיש את הגב מההנהלה". קשר ריינה וחלוץ בית"ר סומנו כמועמדים להצטרף

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:5/ספורט1

הפועל חדרה קיוותה שלא לשחזר את התבוסה 6:0 נגד מכבי תל אביב מהסיבוב הראשון, אך גם אמש (שבת) הושפלה הקבוצה שוב וחטפה חמישייה משחקניו של ולאדן איביץ' בבלומפילד. זה היה משחק ליגה רביעי ברציפות שהקבוצה לא מנצחת ומשחק שישי בסך הכל ללא ניצחון, אם סופרים גם את גביע הטוטו וגביע המדינה. הקבוצה מדורגת אמנם במקום החמישי בטבלה עם 19 נקודות, אך היא רחוקה חמש נקודות בלבד מהמקום האחרון בטבלת ליגת העל. למרות התבוסה וחוסר ההצלחה במשחקים האחרונים, מעמדו של המאמן אסף נימני יציב לחלוטין ובמועדון לוקחים בחשבון את העבודה המצויינת שהוא עשה בסיבוב הראשון.

בחדרה כבר מסתכלים לעבר חלון ההעברות של ינואר ובין השמות שסומנו כמועמדים לחיזוק, נמצאים רוסלן ברסקי מבני ריינה וסתיו נחמני, שלא זוכה להרבה הזדמנויות בבית"ר ירושלים.

23 שערים ספגה חדרה מתחילת העונה - כמעט מחציתם ממכבי תל אביב. אסף נימני התייחס לסוגיה הזאת בסיום המשחק: "יש שלבים בעונה שיש קבוצות שלא הולך מולן. יש קבוצות שאנחנו משחקים נגדן בצורה פנטסטית ויש כאלה שכלום לא הולך נגדן. מה שהכי בולט הוא יחסי הכוחות וכשאני רואה את המשחק, אז הפערים הם כל כך גדולים ונותר לי רק לנסות לצמצם את זה ברמה הטקטית. אבל כשקיבלנו גול אחרי 58 שניות, זה די טרף את הקלפים. יש ימים כאלה וגם הגשם לא בא לנו טוב היום".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב עם אסף נימני מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
"גם הגשם לא בא לנו בטוב". אסף נימני עם איביץ'/שלומי גבאי

נימני הוסיף: "לא ציפיתי שזה מה שיקרה לנו, הייתה לי הרגשה מאוד טובה לפני המשחק. הרגשתי שמכבי לא בכושר טוב וראיתי שגם במשחק האחרון נגד ריינה, גם ריינה לגמרי היו במשחק. אני לא מסוג האנשים שיישבו עכשיו חפויי ראש ואלקה את עצמי על מה שקרה. הראש שלי כבר ביום ראשון הבא במשחק מול ריינה".

נימני נשאל האם הוא מרגיש שיש לו גב מההנהלה אחרי הסיבוב הראשון הטוב שהציג, וענה: "חד משמעית כן. גם כשאמרו לי במחזור השני או השלישי שכבר יש מועמדים על הגב שלי, באמת שלרגע לא חששתי. קודם כל אני מאוד מאמין בעצמי, מאמין מאוד בדרך שלי ומאמין שאני מוציא את המיטב ממה שיש לי וכולם רואים את זה. המועדון גם מאוד מאמין בי, אורן גולן מאוד מאמין בי, אלי דגני מאמין בי, כולם. אני מאוד מנותק ברמה הרגשית מכל הרחש מסביב. עם כל רעשי הרקע, אני אומר לעצמי תמיד שהראש קר והלב חם. אני מאוד ממוקד בעבודה שלי, אי אפשר להסיט אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully