וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "אין בי חוסר אמון כלפי החלוצים, אבל אנחנו זקוקים לריענון בהתקפה"

25.12.2022 / 6:35

באר שבע בכושר נפלא, אבל המאמן עדיין מצפה לשינויים בינואר. במועדון חוששים שפאון סובל מקרע, ובינתיים בונים על המומנטום של מיכה: "השער שלו מגיע בתזמון הכי טוב"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 2:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

חשש גדול בהפועל באר שבע מפציעה רצינית ברגלו של אדריאן פאון שהוחלף אתמול (שבת) במהלך הניצחון על בית"ר ירושלים כשהוא מדווח כי הרגיש דקירה, מה שהוליד את החשש כי הוא קרע שריר ויעדר בתקופה הקרובה. הקשר הרומני שגם כבש שער מצוין במשחק בו ניצחה הפועל באר שבע 2:3, יעבור צילום כדי לאבחן את חומרת הפציעה. במועדון מקווים לבשורות טובות אך חוששים כי פאון יחמיץ לפחות את המשחק החשוב מאוד מול מכבי חיפה במחזור הקרוב. לעומתו, הפציעה של שי אליאס אינה חמורה, על פי הערכות אמש במועדון.

במידה שפאון לא יוכל לשחק, עשוי להחליפו דור מיכה שכבש את שער הניצחון אמש. בית"ר ירושלים היממה את הפועל באר שבע כשחזרה לשוויון אחרי פיגור בן שני שערים, אבל אז הגיע מיכה שעלה כמחליף וכבש את שער הניצחון בבעיטה נהדרת לפינה. "מגיע לדור מיכה השער הזה", פירגנו בהפועל באר שבע לקשר שלהם. "הוא עובד קשה ולא נבחר להיות באנקר בהרכב של אליניב ברדה, כך שהשער הזה מגיע מבחינתו בתזמון הכי טוב".

דור מיכה שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. דני מרון
בול בזמן. מיכה חוגג/דני מרון

ברדה השאיר גם אתמול על הספסל את החלוצים הטבעיים שלו ועלה עם רותם חטואל בשפיץ. מאמן הפועל באר שבע שלל את הטענה כי הוא לא מאמין עוד בשחקניו הקדמיים.

"אין בי חוסר אמון כלפי החלוצים שלנו. זה עניין של ניהול סגל. בכל משחק אני בוחר אחרת", אמר המאמן אבל יחד עם זאת הודה כי: "אנחנו צריכים ריענון בחלק הקדמי. במועדון עושים דברים כדי לחזק אותנו בעמדה הזו. היו לנו דיונים מצויינים ובמועדון יודעים מה אנחנו רוצים".

בעניין הכרטיסים הצהובים ששחקני הקבוצה מקבלים בגין טענות לעבר השופט ואירועים אחרים, הבהיר ברדה: "לא מקובל מה שקורה עם הכרטיסים הצהובים שהשחקנים מקבלים וזה מטופל במועדון. מי שיקבל צהוב ויישב בחוץ, הרכבת לא תחכה לו. אני מבין אמוציות ועצבים, אבל בתוך כל האנרגיות, מצופה לשלוט בעצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully