וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "מסי לא צריך היה לזכות כדי להפוך לטוב אי פעם"

הקשר שיבח את חברו הטוב, דיבר על המשך הקריירה ("עדיין רוצה לשחק") ואכזב את האוהדים: "לאמן לצד צ'אבי בבארסה? זה מאוד מסובך"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.12/ספורט1

נבחרת ספרד סיימה את מונדיאל 2022 עם הדחה כואבת מול מרוקו בשמינית הגמר, ובעוד אנדרס אינייסטה כאב את כאבם של חבריו, הוא זכה לראות כיצד ליאונל מסי הולך עד הסוף ומניף את הגביע העולמי.

"עבורי, ליאו לא צריך היה לזכות כדי להיחשב כטוב בכל הזמנים", אמר בריאיון ל"מארקה". "עם או בלי המונדיאל, הוא הגדול אי פעם. כנראה שמי שלא חשב כך לפני הגביע העולמי, עדיין ימצא תירוץ כלשהו גם היום. התואר הזה מגיע לא רק לו אלא לכל ארגנטינה. הוא הפסיד במשחק הראשון, והלחץ שהיה עליו רק הלך וגבר. הוא אלוף ראוי".

כשנשאל האם היה זה גמר המונדיאל הגדול בכל הזמנים, השיב קשר ברצלונה לשעבר: "אני צעיר ולא זוכר את כולם, אבל כנראה שכן. במונדיאל הזה היה קצת מהכל".

אף שיחגוג במאי הקרוב את יום הולדתו ה-39, אינייסטה מסרב לתלות את הנעליים וממשיך לשחק בוויסל קובה היפנית. "לעתים אני חושב על פרישה, לעתים לא", אמר. "אני עדיין רוצה לשחק, עדיין נהנה להתאמן, לעזור לחברים שלי לקבוצה. נראה מה יקרה בעתיד. הייתי רוצה להוציא תעודת מאמן, אבל אני לא יודע אם ארצה לאמן אחרי הפרישה".

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, אנדרס אינייסטה חוגגים. רויטרס
"זה מגיע לו". אינייסטה עם מסי/רויטרס

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112963 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50190 משתתפים

כשנשאל האם ישוב לקבוצת נעוריו וישתף פעולה עם צ'אבי על הקווים, כפי ששיתפו פעולה במרכז המגרש, אמר: "זה קשה מאוד. אנשים מדמיינים את זה כי הם ראו אותנו כשחקנים וחושבים שזה יהיה נחמד, אבל זה קשה מאוד. הוא מאמן ואני עדיין שחקן, זו סיטואציה שעלולה להיות לא פשוטה".

על ברצלונה של צ'אבי אמר: "הוא נכנס למצב לא קל, אבל הכיוון הוא חיובי. לדעתי העונה הוא יזכה באליפות, בליגת האלופות הם כבר עפו, וזה חבל, אבל בליגה אני משוכנע שבארסה תזכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully