וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ': "בנס ציונה לא רצו אותי מספיק, אז באתי לקרית שמונה"

המאמן השיג נקודה דרמטית בבכורה ("המצב פה לא טוב") ומחכה למכבי תל אביב: "רוצה שאיביץ' יישאר, הוא עדיין לא ניצח אותי". גיא בדש: "לא הגיע לנו לנצח"

תקציר: הפועל ירושלים - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט1

חמישה ימים אחרי שלקח לעירוני קרית שמונה נקודה בתוספת הזמן כמאמן סקציה נס ציונה שחילצה 3:3, ניר ברקוביץ' החזיר הערב (שבת) לקריה את הנקודה האבודה עם 1:1 בדקה ה-100 מול הפועל ירושלים. המאמן החדש הספיק להעביר שני אימונים, ערך שינוי אחד בהרכב וקיבל שוויון דרמטי בזכות פנדל של עאיד חבשי בתוספת הזמן, אחרי שהבלם כבש גם בצד השני עם שער עצמי בדקה ה-34.

קרית שמונה עדיין מתחת לקו האדום וסופרת 14 משחקי ליגה ללא ניצחון, מאז ה-0:2 על נס ציונה וברקוביץ' במחזור הפתיחה, אבל אולי כאן יתחיל שינוי המומנטום. הפועל ירושלים נותרה במקום הרביעי, אבל פספסה הזדמנות גדולה לנצח ואיבדה לקראת הדרבי במחזור ה-17 את אונדז'יי באצ'ו ונדב נידם שספגו צהוב חמישי.

ניר ברקוביץ', מאמון עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
נפתור את הבעיות. ניר ברקוביץ'/ברני ארדוב

ניר ברקוביץ' סיכם את הבכורה: "מותחן אדיר. עדיף תיקו מהפסד, החבר'ה עבדו כמו גברים ונלחמו. זו נקודה חשובה נגד קבוצה מעולה בבית שלה. מחכים כבר למכבי תל אביב. המצב לא טוב, אבל יש פה קבוצה רעבה וצעירה שרוצה להצליח. כמובן שיש בעיות בקבוצה, אבל בשביל זה באתי ונפתור את הבעיות. באו שלושה שחקנים חדשים ואחרי מכבי תל אביב הם כבר יוכלו לשחק".

על המעבר והסערה: "נס ציונה הייתה בשבילי בית, עשינו שם דברים יפים, אבל קיבלתי הצעה כספית ומקצועית שלא יכולתי לסרב לה. נס ציונה לא רצו אותי מספיק כנראה, אז באתי לקרית שמונה".

לקראת מכבי תל אביב: "בליגה הזו הכול אפשרי. גם בנס ציונה הוצאתי נגדם נקודה, איביץ' עדיין לא ניצח אותי. אני לא יודע אם הוא יהיה בשבוע הבא, אבל אני אהיה שם ובבית שלנו הכול אפשרי. רוצה שהוא יישאר".

עאיד חבשי, שכבש לשני הצדדים: "הגענו למשחק לא פשוט בכלל, הפועל ירושלים בעונה מצוינת עד כה. ידענו שיש להם התקפה טובה, לא ויתרנו עד הסוף, זה תיקו מתוק. אנחנו נלחמים כל משחק, כל נקודה חשובה לנו, השחקנים הראו אופי ואני שמח על הנקודה הזו. זו עונה לא פשוטה עד עכשיו, הפסדנו הרבה. מאחלים למנחם קורצקי בהצלחה בכל דרך שיילך. הוא מאמן טוב וקורה שלא מסתדרים, לא באים אליו בטענות. יש לנו מאמן חדש ומצוין שמאמין בנו. יש לנו סגל מספיק טוב בשביל להילחם ולהישאר בליגה. ברקוביץ' הגיע לשני אימונים. באימון הראשון הוא נתן הרבה מוטיבציה, אנרגיה ורוח חדשה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גיא בדש, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"לא מנצחים? אנחנו גם לא מפסידים". גיא בדש/ברני ארדוב

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים, המעיט במילים: "ידענו שיהיה משחק קשה מול קבוצת תחתית עם מאמן חדש שבאה בהרבה התלהבות. לא הייתה רמה גבוהה, נתנו את הגול שלנו וסגרנו טוב".

גיא בדש הוסיף: "מאכזב, אבל לא חושב שהגיע לנו לנצח. הלכנו אחורה יותר מדי, לא ניצלנו חצאי הזדמנויות וזה תיקו משקף. בסיבוב הראשון די הפתענו הרבה קבוצות, פחות התייחסו אלינו ברצינות. עכשיו המיקום שלנו מדבר בעד עצמו, קבוצות באות יותר חזק ושמות דגש. אנחנו צריכים למצוא דרכים חדשות לנצח. לא מנצחים? אנחנו גם לא מפסידים. אשדוד טובה, המשחקים איתם תמיד קשים, מאמין שזיו אריה יידע לכוון אותנו".

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112967 משתתפים

משחקי ראשון ושני במחזור ה-15:

ראשון, 20:15: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)
שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully