וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג בוזגלו: "נס ציונה מועדון מספיק גדול כדי לשרוד טלטלה כזו"

הכתומים חגגו את ה-0:2 על אשדוד בתום השבוע הסוער ועזיבת ניר ברקוביץ'. העוזר עמי טיאר: "אני לא אופציה, יגיע מאמן חדש". משה אוחיון: "חבל על 10 הדקות האחרונות"

תקציר ניצחונה של סקציה נס ציונה 0:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

סקציה נס ציונה שרדה את טלטלת ניר ברקוביץ' וברחה בלעדיו מהקו האדום בזכות ניצחון דרמטי 0:2 על מ.ס. אשדוד. אור רויזמן המחליף בישל לאלמוג בוזגלו (85) וכבש בעצמו (90+6) באצטדיון בפתח תקוה, כשהכתומים קפצו מהמקום ה-13 אל המקום התשיעי ומפגרים בשתי נקודות בלבד אחרי אשדוד, שעדיין ניצבת במקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון.

עילאי טרוסט, קשרה של נס ציונה, ספג כרטיס צהוב חמישי העונה ויחמיץ את משחק שמינית גמר הגביע מול מכבי פתח תקוה.

משה אוחיון עוזר מאמן מ.ס. אשדוד, מאחוריו עמי טיאר עוזר מאמן סקציה נס ציונה. קובי אליהו
שניהם לא יעמדו על הקווים במחזור הבא, אבל לפחות אחד מרוצה. עמי טיאר, מימין, עם משה אוחיון/קובי אליהו

עמי טיאר, עוזר המאמן שהדריך באופן זמני את סקציה נס ציונה: "לניר ברקוביץ' יש חלק בכל מה שקורה העונה בקבוצה. מה שקרה מאחורינו, בימים הקרובים יהיה מאמן חדש. השגנו שלוש נקודות יקרות מאוד. אני עובד עם ניר כבר שנה וחצי, הוא חבר. הוא עשה את מה שטוב בשבילו. הכדורגל פה לא היה ברמה גבוהה, אבל השחקנים הבינו שכל אחד מהם צריך להוכיח את עצמו לקראת המאמן שיגיע. הם היו מאוד מחויבים. יגיע מאמן חדש על פי החלטה של בעל הבית, אני לא אופציה. נקבל באהבה את מי שיגיע והוא יהיה זה שיחלט לגבי חיזוק בינואר".

אלמוג בוזגלו, מלך שערי הקבוצה שכבש את החמישי שלו העונה בליגה: "עשינו משחק הקרבה מעולה, כולם גיבורים היום. סבלתי כל המשחק הזה מול שני בלמים גבוהים וחזקים, אבל בסוף זה השתלם ועשינו ניצחון גדול. ניר מאמן מצוין, נהניתי לשחק תחתיו. הוא עשה את השיקולים שלו והמועדון הזה מספיק גדול כדי לשרוד טלטלה כזו כמו שעבר השבוע. עשינו את זה כמו גברים. אני נהנה מאוד במועדון, זה בית חם שקיבל אותי מדהים מהרגע הראשון. משחקים התקפי, משחקים יפה ואני שמח שאני מספק מספרים".

משה אוחיון, שעמד על הקווים באשדוד בהיעדרו של רן בן שמעון המוצהב: "היינו טיפה עדיפים, אבל לא ממש סיכנו את השער ונס ציונה הייתה מסוכנת במתפרצות. 10 הדקות האחרונות היו מאוד מאכזבות וחבל על זה. נגד הגדולות יש יותר מוטיבציה, אבל זה צריך להיות בכל משחק. לא הייתה פה קבוצה עדיפה, 0:0 היה משקף. התוצאה מאכזבת מאוד. צריכים לבוא אחרת להפועל ירושלים, להזיז את הכדור יותר מהר ולייצר יותר מצבים. הקבוצה שלנו מניעה את הכדור טוב, היום זה לא קרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112987 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50198 משתתפים

גם בשבוע הבא שתי הקבוצות תשחקנה בשבת: סקציה נס ציונה תפתח את המחזור ה-16 בטדי, כשתתארח ב-15:00 אצל בית"ר ירושלים, ואילו מ.ס. אשדוד תארח ב-19:10 את הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully