וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרמנטיני חתם בריינה, ממן: "אם לא נתעורר אנחנו עלולים להסתבך"

אקס חדרה וב"ש שב לליגת העל. בהפועל חיפה מודאגים אחרי ה-0:0, רוני לוי: "בדור שלי, פרץ לא היה מקבל אדום על עבירה כזו"

תקציר ה-0:0 של הפועל חיפה מול מכבי בני ריינה/ספורט1

רוני לוי סופר ניצחון בודד בשישה משחקים בהפועל חיפה. הערב (שבת) הוא ושחקניו סיימו ב-0:0 ביתי עם בני ריינה, והם ממשיכים להיות מסובכים בתחתית. הרחקתו של אליאל פרץ בדקה ה-15 - הכרטיס האדום השישי של הפועל חיפה העונה - גרמה למארחת להתגונן, העולה החדשה התקשתה ליצור מצבי הבקעה של ממש, וזה נגמר ללא שערים.

"רצינו ללחוץ ולהכריע את המשחק בפתיחה, התחלנו מאוד התקפי, והכרטיס האדום טרף את הקלפים", ניתח רוני לוי. "לשחק נגד יריבה כמעט 90 דקות בעשרה שחקנים זה קשה מאוד. צריך לתת מילה טובה לחבר'ה שלי, הם התגוננו טוב. היתה חסרה לנו איכות, אבל השחקנים עשו את המקסימום. אני מקווה שהפציעה של אלחמיד זה לא משהו חמור. אנחנו מצרפים בלם כי היינו צריכים להתחזק בהגנה, אנחנו עדיין מחפשים שחקנים לחלק הקדמי שייתנו לנו קצת מהירות ואיכויות. זה לא פשוט בינואר, נעשה את המקסימום".

על הכרטיס האדום של פרץ אמר המאמן: "ראיתי שברח לו הכדור והוא ניסה לתקן, זו לא היתה נראית לי עבירה כזאת אגרסיבית, בדור שלי לא היו נותנים על זה אדום לעולם. אולי בטלוויזיה ראו משהו אחר. זה לא טוב שאנחנו מקבלים כל כך הרבה כרטיסים אדומים, אולי לשחקנים היתה הרגשה שקצת החמירו איתם".

חנן ממן הוסיף: "עד ההרחקה נראינו טוב, הכל היה בסדר, אבל זה חשוב שלא ספגנו שער. ניקח את הנקודה הזאת עם המון אהבה, כל השחקנים הקריבו. אנחנו לא יכולים להמשיך לשחק בעשרה שחקנים כל כך הרבה פעמים, צריך לאגור עוד המון נקודות ואם לא נתעורר, אנחנו עלולים להסתבך. העונה עוד רחוקה מלהסתיים, עוד אפשר לעשות פה משהו יפה. אני מקווה שנצא לדרך חדשה".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי. מאור אלקסלסי
מפרגן לשחקנים שלו. רוני לוי/מאור אלקסלסי

מנגד, מיד עם תום המשחק נסגרה סופית העברתו של גוסטבו מרמנטיני, שהחל את העונה בלאמיה היוונית, בשורותיה רשם שש הופעות בליגה ולא כבש. זו תהיה הקבוצה השלישית בישראל של שחקן הכנף, אחרי הפועל חדרה והפועל באר שבע.

"חבל על התיקו הזה, קיבלנו מתנה במחצית הראשונה עם הכרטיס האדום, היינו צריכים להיות יותר שקטים ולהגיע ליותר מצבים", אמר שרון מימר. "חבל, אבל ממשיכים הלאה, צברנו עוד נקודה. עשינו פעולות התקפיות לא מספיק טובות. השיפוט? אמרו שרוצים ללמוד מהמונדיאל, ציפיתי לפחות לעשר דקות תוספת זמן, כמו במונדיאל, אבל ממשיכים הלאה. אנחנו מתעסקים רק בעצמנו, צריך לצבור נקודות כדי לצאת מהאיזור הזה. עם שתיים-שלוש נקודות אתה עולה שלושה-ארבעה מקומות בטבלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גוסטבו מרמנטיני שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
שב לליגת העל. מרמנטיני/דני מרון

אחמד עאבד הוסיף: "מאוכזבים מאוד, רצינו להוציא יותר מהמשחק הזה. הכל הלך לטובתנו, אבל לא הצלחנו להביא את זה לידי ביטוי. בסיבוב הראשון צברנו נקודות ולצערי הרב עכשיו פחות, אני מקווה שנתחזק ונתמודד כמה שיותר חזק ונהיה כמה שיותר למעלה. נצטרך לעבוד מאוד קשה כדי להשאיר את הקבוצה בליגה, הליגה מאוד חזקה העונה וזה יילך עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully