וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: בראון ינוח, מכבי ת"א תתארח אצל גליל עליון

24.12.2022 / 19:03

כשהיא במומנטום טוב, תנסה הקבוצה של עודד קטש לעבור את הפועל גליל עליון בחוץ. היריבה מקווה להפתיע ולהבטיח את מקומה ברבע גמר גביע המדינה (21:00)

שחקני מכבי תל אביב מתאמנים במתקן של מילאנו לפני וירטוס בולוניה/מכבי תל אביב

המחזור ה-11 בליגת העל יימשך מחר (ראשון, 21:00) בכפר בלום, שם תארח הפועל גליל עליון את מכבי תל אביב. הקבוצה של ברק פלג ניצחה ארבעה משחקים והפסידה שישה, ואילו מכבי תל אביב ניצחה שבעה משחקים והפסידה שניים, כשהיא תצטרך עדיין להשלים משחק נגד הפועל חיפה כדי לסיים את כל משחקי הסיבוב הראשון.

הפועל גליל עליון הצליחה בשני המחזורים האחרונים לחלץ את עצמה מהמקום האחרון בטבלה ולהשאיר לעצמה סיכוי להיכנס לרבע גמר הגביע. הקבוצה מכפר בלום יודעת שניצחון מפתיע על מכבי תל אביב ייתן לה גם תקווה רבה לקראת המשך הדרך, וגם יקנה לה מקום בין שמונה האחרונות בגביע ככל הנראה. בקבוצה צפויים להמשיך לשחק עם הרכב דליל של זרים לאור נסיעתו של ג'יילן האדסון לארצות הברית, והעובדה שעבדול מאליק אבו נמצא מחוץ לרוטציה לאחר החתמתו של ווין לנגסטון.

לורנזו בראון שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יקבל מנוחה. בראון/דני מרון

שלושה ניצחונות יורוליג בארבעת המחזורים האחרונים הקפיצו את מכבי תל אביב לעמדה טובה במרכז טבלת המפעל האירופי הבכיר, והצהובים רוצים להמשיך במומנטום לקראת המשך המשימות האירופיות הקשות שיש להם. למכבי שישה זרים פנויים למשחקי הליגה נכון להיום, לאור הפציעות של אלכס פויתרס ו-וויד בולדווין ואי הרישום של אוסטין הולינס, ומי שינוח מחר הוא לורנזו בראון. מי שנמצא בכושר טוב במשחקים האחרונים בליגה הוא יפתח זיו שרשם 11 נקודות בממוצע בשלושת המחזורים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112987 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50198 משתתפים

מכבי תל אביב חזרה מברלין עם 70:83 על אלבה ובמחזור הבא ביורוליג תארח ביום חמישי את האלופה אנאדולו אפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully