וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' סירב להתייחס לעתידו ודיבר על ינואר: "הקבוצה יודעת מה היא צריכה"

מאמן מכבי תל אביב, אולי במשחקו האחרון, סיכם את ה-0:5 על חדרה. זהבי: "מרגיש טוב יותר עכשיו, כיף שכולם משתתפים בחגיגה". זלקה: "תוצאה שפוגעת בנו כמועדון"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:5/ספורט1

סוף השבוע החולף היה סוער מאוד עבור מכבי תל אביב בצל העזיבה המסתמנת של המאמן ולאדן איביץ' לקרסנודר. עם זאת, הצהובים הצליחו לשים את הרעשים בצד ל-90 דקות, לחגוג לעיני הקהל הביתי בבלומפילד ולהביס 0:5 את הפועל חדרה. הצהובים כבר עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים בכל המסגרות מאז החזרה מהפגרה, והפער מהמוליכה מכבי חיפה ירד זמנית לנקודה בלבד.

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
סירב להתייחס לעתידו. איביץ'/אריאל שלום

ולאדן איביץ', כצפוי, לא רצה להתייחס לאפשרות שיעזוב את ישראל בקרוב: "אני לא אומר דבר בנושא. אני עובד במכבי תל אביב ויש דברים עליהם לא אוכל להגיב. אני כאן, עובד של המועדון ואדבר רק על המשחק".

בנוגע למשחק עצמו אמר הסרבי: "הבקענו שער מהיר בדקה הראשונה והשער השני הגיע גם די מהר. זה נתן לנו ביטחון להמשך. היו לנו משחקים בעבר שיצרנו מצבים רבים בדקות הפתיחה ולא כבשנו, אז היה חשוב לפתוח את המשחק עם שער. עבדנו מדי יום במטרה לשפר את ההתקפה שלנו, ביקשנו משחקני ההגנה לעזור במצבים הנייחים וזה חשוב. ברכות לשחקנים שלי על עבודה קשה וניצחון ראוי".

לקראת ינואר: "דיברתי עם האנשים האחראים על כך, הם יודעים בדיוק מה מכבי תל אביב רוצה וצריכה. השאלה אם נוכל למצוא את השחקנים שיוכלו לעזור ולהביא אותם לכאן. כמה מהם יגיעו? נראה".

ערן זהבי, שכבש פעם נוספת וגם בישל: "זה לא היה קל. ברור ששער מהיר הופך את זה ליותר קל, אבל באנו מוכנים מהשנייה הראשונה ועד האחרונה והיה משחק מאוד טוב לטעמי ברמה הקבוצתית. לפעמים כדורים נכנסים יותר בקלות, לפעמים לוקח יותר זמן. אני מרגיש יותר טוב עכשיו, אנחנו גם משחקים יותר טוב וכיף שכולם משתתפים בחגיגה. אני בא לעשות את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר: לפעמים אני מבקיע, לפעמים מבשל ולפעמים סתם עוזר לקבוצה. איביץ'? זו לא שאלה שצריכים להפנות אליי, אנחנו השחקנים לא באמת יודעים או יכולים להגיב. הוא המאמן, לא שמעתי משהו אחר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב חוגג. אריאל שלום
בכושר טוב. זהבי/אריאל שלום

אסף נימני, מאמן הפועל חדרה: "העניין של ה-6:0 מהמשחק הקודם ישב, אין ספק. אבל פה המשחק השתנה אחרי דקה אחת. באנו לשחק ב-2:0, אבל הרגל המסיימת שלנו - זה ההבדל בין שתי הקבוצות. הפסדנו שוב והתוצאה ברורה. למצבים שאנחנו צריכים להגיע במצבים האלה - הגענו. הייתה חסרה אחריות בפס האחרון, המשחק לא זרם כמו שתכננו שיזרום. יכול להיות שאני יותר פעיל על הקווים מאחרים, אבל ראיתי הפעם שאין צורך שאתרוצץ יותר מדי וישבתי. אני לא רואה עם זה בעיה. רואים את השחקנים שלי נותנים מעצמם את ה-100 אחוז בכל משחק, התוצאה הזו לא מאפיינת אותנו. זה קורה פעם או פעמיים בעונה".

מנשה זלקה, קפטן הפועל חדרה: "זה מבאס לקבל 5:0, זה לא כיף ופוגע בנו כמועדון. אנחנו מתנצלים בפני האוהדים. אנחנו יודעים שמכבי תל אביב זו לא הליגה של הפועל חדרה, אבל אנחנו לא אמורים להיראות ככה. יש לנו את בני ריינה בשבוע הבא, זו הליגה שלנו ונצטרך להביא שלוש נקודות. נעשה שבוע טוב באימונים, נשכח מזה ונגיע למשחק הבא כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully