וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע כבש את שער הליגה החמישי שלו בטורקיה

הישראלי הבקיע את הראשון של סיבאספור מול קסימפאשה, גראדל קבע 1:2 בחוץ. 28 דקות לליאל עבדה ב-1:4 של סלטיק על סט. ג'ונסטון

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 21.12/ספורט1

דיא סבע אמור לעזוב את סיבאספור בינואר, אבל בינתיים ממשיך לעשות חיל בליגה הטורקית והיום (שבת) כבש את שער הליגה החמישי שלו העונה. הישראלי העלה את סיבאספור ליתרון במשחק החוץ מול קסימפאשה עם שער בדקה ה-14, מורטאדה בן אואנס השווה עבור המארחת בדקה ה-39, אבל מקס גראדל העניק לסיבאספור 1:2 עם שער בדקה ה-65.

ביום חמישי תארח סיבאספור את גלאטסראיי, במה שעשוי להיות משחקו האחרון של סבע, שהיה מעורב בשבעה משמונת השערים האחרונים של קבוצתו בליגה: ארבעה כבש ושלושה בישל.

* ליאל עבדה שיחק 28 דקות כמחליף ב-1:4 הקליל של סלטיק על סט. ג'ונסטון. היפנים ראו הטאטה (14 ו-54) וקיוגו פורוהאשי (18 ו-40) כבשו לאלופה, כאשר הישראלי נכנס בדקה ה-62 במקום ג'יימס פורסט שבישל פעמיים. סלטיק כעת עם 51 נקודות (מ-54 אפשריות) והיתרון בפסגת הליגה הסקוטית על פני היריבה המושבעת ריינג'רס עומד שוב על תשע נקודות.

צפו בשער של דיא סבע

* פיראס אבו עקל השלים 90 דקות במדי גבאלה, שסיימה ב-0:0 את משחקה הביתי מול טוראן בליגה האזרית. קבוצתו במקום החמישי עם 25 נקודות אחרי 18 מחזורים.

* בן אז'ובל התיר את חוזהו בפרת' גלורי האוסטרלית וצפוי לחתום בקבוצה התאילנדית בנגקוק גלאס, ממנה נפרד לידור כהן שיצא להשאלה בקונקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully