וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.12: יונייטד לוחצת לצירוף פרננדס, סוארס בדרך לברזיל

השדים האדומים מוכנים לשלם סכום עתק כדי להחתים את קשר בנפיקה, החלוץ סיכם בגרמיו. נאפולי פנתה לכוכב מרוקו, אייאקס וארסנל סימנו שחקנים מנבחרת ארגנטינה וצ'לסי קיבלה החלטה מפתיעה

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ליברפול 2:3/ספורט1

שמועות

* לטענתו של מומחה ההעברות הארגנטינאי, ססאר לואיס מרלו, גרמיו הברזילאית הגיעה לסיכום בעל פה עם לואיס סוארס. כעת, נציגי המועדון עובדים מול אלה של השחקן ואם המגעים יבשילו לכדי חתימה, חוזהו של החלוץ בן ה-35 יהיה לשנתיים והוא יהפוך למשתכר הבכיר בסגל של הקבוצה מפורטו אלגרה.

* העיתונאי הפורטוגלי ברונו אנדראדה טען שמנצ'סטר יונייטד עקפה את ליברפול במירוץ אחר אנסו פרננדס. לדבריו, השדים האדומים מוכנים לשלם סכום גבוה מסעיף השחרור של השחקן הצעיר המצטיין במונדיאל, כלומר יותר מ-120 מיליון יורו, "כדי להימנע מתחרות כלשהי".

* אייאקס צפויה להחתים שוער חדש בינואר, והמועמד העיקרי הוא אלוף העולם הטרי חרונימו רולי, שמשחק בוויאריאל - כך דיווח פבריציו רומאנו.

* צ'לסי שוקלת למכור את הבלם הסנגלי קאלידו קוליבאלי, זאת על פי "Tuttomercatoweb". רק בקיץ האחרון הוא נרכש על ידי הבלוז תמורת 30 מיליון יורו.

* באתר הספרדי "Fichajes" נכתב שמיקל ארטטה ביקש להחתים שלושה קשרים בינואר, כשאחד מהם הוא אלכסיס מקאליסטר מברייטון, שבלט זה עתה בנבחרת ארגנטינה בדרך לזכייה במונדיאל.

* נאפולי פנתה לסוכנו של אחד השחקנים שפרצו בענק לתודעה בגביע העולם, עזדין אונאחי המרוקאי - כך פרסם הכתב באיטלקי ג'אנלוקה די מרציו. גם ווסטהאם וניוקאסל מעוניינות בו, לפי "Fichajes".

* שחקן נבחרת צרפת ובורוסיה מנשנגלדבאך, מרכוס תוראם, נמצא על הכוונת של ניוקאסל לפי דיווח ב"טיימס".

* פבריציו רומאנו שלל את הדיווחים על התעניינות של באיירן מינכן באמיליאנו מרטינס, והוסיף כי השוער הטוב ביותר במונדיאל בקטאר צפוי להישאר באסטון וילה בחלון ההעברות הקרוב.

* עוד מרומאנו: על אף הרצון העז של ריבר פלייט לצרפו, ניקולאס אוטאמנדי לא רואה זאת כאופציה ומעוניין להמשיך באירופה. בנפיקה הציעה לבלם נבחרת ארגנטינה הארכת חוזה בשנתיים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully