וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התקופה הגרועה בחיי, עינוי": היינקס חשף שעבר ניתוח דחוף בליבו

המאמן האגדי של באיירן מינכן סיפר שאושפז בטיפול נמרץ במשך שבועיים: "לא הייתי יכול לישון, הזמן לא עבר"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 21.12/ספורט1

מעטים המאמנים שהצלחיו להטביע את חותמם על באיירן מינכן כמו יופ היינקס. המאמן הגרמני הוותיק, בן 77 כיום, היה חתום על הטרבל של הבווארים בעונת 2012-13, במה שהייתה אחת העונות המפוארות בהיסטוריה של אלופת גרמניה בעשר השנים האחרונות.

היינקס חזר לאמן את באיירן לחלק מעונת 2017/18 אחרי פיטורי קרלו אנצ'לוטי, אך מאז שעזב נותר מחוץ לאור הזרקורים. הערב (שישי) חשף היינקס בריאיון בגרמניה כי השבועות האחרונים היו קשים במיוחד עבורו. המאמן סיפר כי במהלך חודש נובמבר נאלץ לעבור ניתוח דחוף בליבו, מה שגרם לו להישאר שבועיים בטיפול נמרץ: "זו הייתה התקופה הכי נוראית בחיים שלי. לא הייתי יכול לישון, הזמן לא עבר, זה היה עינוי". לאחרונה היינקס השתחרר מבית החולים בדיסלדורף בו טופל ושב לביתו.

היינקס אמנם זכור יותר מכל בזכות הטרבל של באיירן, אך הרזומה שלו עשיר גם מעבר לעונה הזו. הוא זכה בארבע אליפויות עם באיירן וסיים כסגן בליגת האלופות ב-2012. הוא גם הוביל את ריאל מדריד לזכייה בליגת האלופות ב-1998.

כשחקן, היינקס זכה בגביע אופ"א ובארבע אליפויות גרמניה עם בורוסיה מנשנגלדבאך בשנות השבעים, ואף השתייך לסגל נבחרת מערב גרמניה שזכתה ביורו 1972 ובמונדיאל הביתי שנתיים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully