וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.12: מתאוס קוניה הושאל מאתלטיקו מדריד לוולבס

הברזילאי יירכש בקיץ ב-50 מיליון יורו. זידאן מועמד לאימון נבחרת ברזיל, ריאל יורדת מאמבפה, קאנטה יחבור לרונאלדו?

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ליברפול 2:3/ספורט1

העברות

* וולבס הודיעה על צירופו של הקיצוני הברזילאי מתאוס קוניה בן ה-23. השחקן הושאל מאתלטיקו מדריד עד לסיום העונה ולאחריה יש התחייבות רכישה בסך 50 מיליון יורו.

שמועות

* כריסטיאנו רונאלדו ישתף פעולה עם כוכב נוסף בערב הסעודית? על פי דיווחים בצרפת, אל נאסר שהציעה לכוכב הפורטוגלי חוזה עתק ועשויה להחתים אותו בקרוב, מעוניינת גם באנגולו קאנטה. לפי שעה קשר צ'לסי מעדיף להישאר באנגליה, אבל לא שולל על הסף מעבר לאל נאסר כשחקן חופשי בתום העונה.

* "ריאל מדריד לא רוצה לבזבז את הזמן עם קיליאן אמבפה", נכתב ב"מארקה". הבלאנקוס לא מעוניינים לחזור על טעויות הקיץ הקודם, אז היו משוכנעים שיש להם עסקה ביד, וכוכב פריז סן ז'רמן התחרט. "ראשי המועדון עייפים מהמאץ שנעשה, לאף אחד אין ספק לגבי היכולות שלו, אבל בהתחשב בעלות ובמה צריך כדי לגרום לזה לקרות, אין כרגע דרך שבה הוא יחתום".

* ב"ל'אקיפ" טוענים: זינדין זידאן אחד המועמדים לאימון נבחרת ברזיל. לפי "טוטוספורט", שני מועמדים נוספים הם מאוריסיו פוצ'טינו ומרסלו ביילסה. זידאן הוזכר כמועמד ודאי לרשת את דידייה דשאן כמאמן נבחרת צרפת, אולם כעת נראה כי סגן אלוף העולם יישאר לפחות עד היורו. אם יאמן את הסלסאו, יתאחד זידאן עם ויניסיוס וקאסמירו, אותם הדריך בריאל מדריד.

* צ'אבי ישכנע את סרחיו בוסקטס להמשיך לעוד עונה? לפי דיווח ב"אס", מאמן ברצלונה ישוחח עם הקשר הוותיק שמסיים חוזה בתום עונה, ויקווה כי החברות הקרובה ביניהם מימיו כשחקן תסייע במסע השכנוע. התחנה הבאה של בוסקטס, אם וכאשר יעזוב, צפויה להיות אינטר מיאמי מה-MLS.

* מי שצפוי להמשיך בברצלונה הוא מרכוס אלונסו. המגן שהגיע מצ'לסי בקיץ האחרון חתום רק עד סיום העונה הנוכחית, אך הוא ככל הנראה יחתום על חוזה שישאיר אותו בקבוצה גם לשנתיים הבאות.

* יאניק קראסקו מעוניין לעזוב את אתלטיקו מדריד, כך דווח ב"מארקה". הקולצ'ונרוס לא יעמדו בדרכו אך דורשים 40 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יאניק קראסקו, אתלטיקו מדריד. רויטרס
בקרוב בקבוצה חדשה? קראסקו/רויטרס

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112963 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50190 משתתפים

* צ'לסי רוצה להחתים בלם חדש בינואר, ולפי ה"את'לטיק" המועמד המוביל הוא בנואה בדיאשיל ממונאקו. הקבוצות מקיימות שיחות בנוגע להעברה בסך 30 מיליון פאונד עבור הצרפתי בן ה-21.

* מרכוס תוראם, סגן אלוף העולם הטרי עם נבחרת צרפת, מסיים חוזה בקיץ במנשנגלדבאך ומעורר עניין מקבוצות רבות. מי שכעת חושקת בו זו אינטר, שלפי ה"גאזטה" רוצה לרכוש אותו כבר בינואר תמורת סכום נמוך. הנראזורי גם רוצים להאריך את חוזהו של מילאן שקריניאר, חצי שנה לפני שהוא פג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully