וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן הצעיר בתולדות ברצלונה? היהלום בן ה-15 שהדהים את צ'אבי

למין ימאל הרשים את מאמן הבלאוגרנה ועשוי לקבל זימון למשחק בגביע המלך. אם ישותף, ישבור שיא היסטורי משנות ה-40. בקרוב חבר קבוע בקבוצה הבוגרת?

תקציר: ארנטיירו - אתלטיקו מדריד 3:1/ספורט 1

מחלקת הנוער המפורסמת של ברצלונה, "לה מאסיה", סיפקה לקבוצה הבוגרת עשרות שחקנים נפלאים לאורך השנים וכעת מסתמן שבקטאלוניה מצאו את הכוכב הבא שלהם. מדובר בלמין ימאל, בן לאב מרוקאי ואם מגינאה המשוונית שמשחק בנבחרות הצעירות של ספרד. הוא משחק בקבוצת עד גיל 19 של הבלאוגרנה, זאת על אף שהוא עוד לא בן 15 וחצי.

ימאל, שמשחק בכל עמדות ההתקפה אך בעיקר בכנף ימין, קיבל לאחרונה הזדמנות להתאמן עם הקבוצה הבוגרת והפתיע לטובה בעיקר את צ'אבי. לפי ה"אס", המאמן התרשם מהיהלום עד כדי כך שהוא שוקל לזמנו לסגל למשחק הגביע מול אינטרסיטי בחודש הבא.

בברצלונה נחושים להבטיח את עתידו והשיחות עם סוכנו בנוגע לחוזה ארוך טווח נמצאים גבוה בסדר העדיפויות. בכל אופן, גם אם יישאר בקבוצת הנוער עד לסיום העונה, ימאל יקח חלק במחנה האימונים של בארסה לקראת העונה הבאה.

ישבור שיא היסטורי? ימאל

ימאל כבר שבר מספר שיאים בכך שהפך לשחקן הצעיר ביותר בהיסטוריה של נבחרת ספרד עד גיל 19 ולצעיר ביותר שמופיע בליגת האלופות לנוער, אך כעת הוא עשוי לקבל הזדמנות לעשות היסטוריה מרשימה הרבה יותר.

אם צ'אבי ייתן לו דקות בגביע המלך, השחקן שנולד בשנת 2007 יהפוך לצעיר בהיסטוריה של הבלאוגרנה. במקום הראשון נמצא ויסנטה מרטינס, שערך את הבכורה ב-1941 כשהיה בן 16, תשעה חודשים ושבוע, מבוגר ביותר משנה מגילו של ימאל. אגב, במקום השני נמצא מי שעשוי בקרוב להפוך לחברו של ימאל בקבוצה הבוגרת - אנסו פאטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully