וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באריירו האריך את חוזהו בבאר שבע, טיבי וחטואל צפויים לפתוח מול בית"ר

הקשר חתם על חוזה חדש עד 2026. הבלם צפוי להחליף את אבו עביד המורחק, החלוץ שכבש באשדוד צפוי להתחיל ב-11. קריאף עשוי לפתוח בבית"ר (שבת, 19:30, ספורט2)

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:5 על בית"ר ירושלים/ספורט1

הפועל באר שבע

איתן טיבי צפוי לחזור מחר להרכב הפועל באר שבע אחרי שאיאד אבו עביד הורחק במחזור האחרון מול מ.ס. אשדוד. טיבי לא רשם משחק טוב בגביע המדינה, בו הודחה הפועל באר שבע, אבל הוא צפוי להיות מועדף על אור בלוריאן ולשחק לצד מיגל ויטור במרכז ההגנה במשחק החשוב מחר מול בית"ר ירושלים באיצטדיון טרנר (שבת, 19:30, ספורט2). המאמן אליניב ברדה רוצה עוד לבחון היום את הכשירות של כמה שחקנים שלא הרגישו במאה אחוז השבוע וייתכן שהוא יחליט להחזיר להרכב את שגיב יחזקאל על חשבון אור דדיה. קרוב לוודאי שברדה לא יעלה מחר עם רמזי ספורי כחלוץ מדומה כפי שעשה מול מ.ס. אשדוד והוא צפוי לתת את חולצת ההרכב לרותם חטואל שכבש את שער הניצחון על אשדוד. בהפועל באר שבע מקווים מאוד לשלוש נקודות לפני היציאה במחזור הבא לסמי עופר למשחק מול מכבי חיפה.

בתוך כך, הקבוצה הודיעה היום על הארכת חוזהו של מריאנו באריירו עד 2026. באריירו עדיין פצוע ולא בסגל הקבוצה. הוא עושה כבר למעלה מחודש וחצי שיקום ללא ניתוח בברך ובעוד 10 ימים הוא אמור לנסות להתחיל להתאמן כדי להתגבר על הפציעה ברצועות ללא ניתוח כפי שעשה גם רועי גורדנה. בינתיים, כאות הערכה ורצון במועדון האריכו לו את החוזה.

הפועל באר שבע בעיצומו של רצף ניצחונות מרשים וב-Winner מאמינים שתוכל להאריך אותו, כשהיחס על ניצחון נוסף הוא 1.45. נזכיר שבאר שבע איבדה נקודות רק במשחקי בית העונה ובית"ר המשתפרת מגיעה לטרנר עם חוליית התקפה משובחת בראשות יון ניקולאסקו. ניצחון חוץ שווה 4.60 ועל תיקו תקבלו 3.75.

איתן טיבי, בלם הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
צפוי לפתוח במקום אבו עביד. איתן טיבי/מאור אלקסלסי

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תגיע מחר בערב לטרנר בתקווה למחוק את הרושם מהמשחק נגד באר שבע בסיבוב הקודם במושבה (5:0) ולנסות להמשיך את המומנטום לאחר שני נצחונות ליגה רצופים - נגד סכנין ונתניה. יוסי אבוקסיס בדק לאורך השבוע את האפשרות לפתוח עם 3 בלמים, אך על פי האימון אתמול ייתכן ויישאר עם 4 שחקני הגנה, כשההפתעה הייתה שאופיר קריאף, שרק החלים מפציעה, תורגל בקישור יחד עם אוראל דגני וטרזייה תומא. לאחר המשחק מתכוונים בבית"ר לקבל החלטות סופיות בנוגע לתכנית הרכש, כאשר גם היכולת של איתמר ישראלי בטרנר יכולה להשפיע על ההחלטה באם להשקיע ולנסות להחתים את אריאל הרוש או שוער זר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף. דני מרון
עשוי לפתוח. קריאף/דני מרון

טריוויה

* בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל באר שבע רק פעם אחת ב-29 מפגשי הליגה האחרונים. זה קרה בדצמבר 2019, אז שלומי אזולאי החלוץ העניק לירושלמים 0:1 בטרנר.

* הפועל באר שבע ברצף של שישה ניצחונות ליגה (בעונה שעברה היו לה שבעה ניצחונות רצופים). בחמשת האחרונים גם לא ספגה - כבר 522 דקות עם שער נקי.

* בית"ר מגיעה אחרי השישייה הראשונה שלה בליגה מאז נובמבר 1998 (0:6 על בית שאן) ואחרי הרביעייה של יון ניקולאסקו, שחקן הקבוצה הראשון שעושה את זה מאז סטפן שאלוי ב-2:7 על הפועל באר שבע בספטמבר 1997.

* נגד בית"ר, ההגנה הגרועה בליגה כרגע עם 29 שערי חובה, נשרקו הכי הרבה פנדלים העונה. מתוך השישה, חמישה גם מצאו את הרשת.

* רותם חטואל כבש בכל שבעת משחקי הליגה האחרונים בהם שותף. בכל אחד היה לו שער אחד, ובחמישה מקרים זה היה כמחליף. הרצף יימשך?

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: טרנר
קהל: 14694

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50196 משתתפים

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112975 משתתפים

משחקי המחזור ה-15:

שבת, 15:00: מכבי תל אביב - הפועל חדרה (ספורט1)
שבת, 17:30: הפועל ירושלים - עירוני קרית שמונה (ספורט1)
שבת, 18:00: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה
שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - מ.ס. אשדוד
שבת, 19:30: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים (ספורט2)

ראשון, 20:15: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully