וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהא צפוי לחזור להרכב הפועל חיפה, אזולאי בסגל בני ריינה

רוני לוי עשוי להכניס ל-11 את הבלם שחזר מפציעה, כאשר גם קמארה בתמונה לפתוח. פרץ: "חזרנו מהפגרה פחות טוב, צריך למות בשביל שלושת הנקודות האלה". אצל האורחת החלוץ שב מפציעה, בואטנג ועאבד יעלו אצל מימר

מחזור 15הסתיים24/12/2022
הפועל חיפה
    0
      מכבי בני ריינה
      תקציר: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

      הפועל חיפה

      בהפועל חיפה ינסו להתאושש מחר (שבת) במשחק נגד בני ריינה שהופך להיות משחק תחתית לוהט. החניכים של רוני לוי שמעו כל השבוע מהמאמן על כך שצריך לנצח את המשחק ולא משנה באיזו יכולת ובאיזו צורה. לוי יערוך שינויים בהרכב, כאשר מוחמד קמארה עשוי להיכנס להרכב כמו גם לואי טהא. היום בחיפה יבחנו את הכשירות של קוואמה קווי וטהא ואז יוחלט אם הם יעמדו לרשותו של לוי.

      הקשר אליאל פרץ שיפתח גם מחר בהרכב, דיבר על חוסר ההצלחה של הקבוצה עד כה העונה: "יש שילוב של כמה דברים שלא עובדים, ובכדורגל לפעמים לא משנה מה אתה עושה, יש תקופה שכלום לא הולך וזו הסיטואציה. חזרנו מהפגרה פחות טוב, כי אחרי חילופי המאמנים נראינו מאורגנים וטובים יותר. אנחנו צריכים כמו שרוני באמת אמר שצריך למות בשביל שלושת הנקודות ולשמור על יתרון לאורך המשחק".

      על הכניסה שלו לעניינים במשחק האחרון הוסיף: "הפגרה באה לי בזמן טוב מבחינה אישית, כי לקח לי זמן וזה היה ניכר עליי שהייתי בלי קבוצה. אני מרגיש הרבה יותר מוכן והרבה יותר חד. לא ציפיתי להרבה, וידעתי שכל קבוצה שאני מגיע אני בוחן את הדברים החיוביים ואת אלה שפחות. ביום שהגעתי ראיתי קבוצה שהיא לא מספיק מאומנת, ואני חושב שרוני הגיע והרעב חזר והשחקנים יותר מאומנים ורצים. כרגע צריך כמו בקלישאה - להסתכל ממשחק למשחק ולהביא את הניצחון הראשון".

      פרץ שיגר גם הבטחה לקהל : "הקהל שלנו יראה קבוצה שהרבה יותר אכפת לה, הרבה יותר אגרסיבית ותילחם על כל כדור ותביא שלוש נקודות לא משנה מה". הקשר דיבר גם על השוני בין הליגה הישראלית לאוסטרית: "שיחקתי פה לפני. אני מכיר את הליגה והשחקנים ועקבתי בשנתיים שלא הייתי. הסגנון באוסטריה שונה ולקח זמן לי להתאקלם מחדש, ובקבוצה חדשה צריך להכיר את השחקנים. ההתנהלות במועדון היא טובה, נותנים שקט. אני לא רואה פאניקה, אני רואה דאגה וזה טבעי, כי השקיעו הרבה כסף והמצב לא טוב כרגע".

      הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, לואי טהא, חאתם עבד אלחמיד, דודי טויטו, לירן סרדל, גל אראל, אליאל פרץ, חנן ממן, מוחמד קמארה, אלון תורג'מן.

      שחקן הפועל חיפה, אליאל פרץ. מאור אלקסלסי
      חזר טוב באופן אישי מהפגרה. פרץ/מאור אלקסלסי

      מכבי בני ריינה

      מכבי בני ריינה, שהפסידה במחזור האחרון למכבי תל אביב, תצא מחר למשחק חוץ נגד הפועל חיפה ותנסה לשוב למסלול הנצחונות. המאמן שרון מימר צפוי לערוך לפחות שני שינויים בהרכב, כאשר ריצ'רד בואטנג ואחמד עאבד, שנכנסו כמחליפים מול מכבי, יפתחו מחר בהרכב, על חשבונם של יניב בריק ועמית זנטי. החלוץ שלומי אזולאי, שנמצא בשלבי החלמה סופיים מהפציעה בשריר הירך האחורי, צפוי לשוב לסגל, אך הוא כמובן יפתח את המשחק על הספסל.

      "אם ננצח זה משחק שיכול לקחת אותנו למקומות טובים, גם בגלל המיקום שלנו בטבלה וגם בגלל המיקום של היריבה שלנו, שהיא בעצם עם אותן נקודות כמו שלנו", אמר המאמן שרון מימר לקראת המשחק. "זה לא יהיה קל, כי הפועל חיפה קבוצה מאוד מנוסה, עם שחקנים מאוד מנוסים ואיכותיים, כך שנצטרך לבוא דרוכים, לא פחות ממה שהיינו מול מכבי תל אביב ולעשות את הדברים בצורה יותר טובה. יש לנו את הכלים, עבדנו טוב באמצע השבוע, כדי לנצח ואני מקווה שנבוא טוב מחר".

      הרכב משוער: אריק ינקו, נאעל חוטבא, סמביניה, לוקאס שפנדלהופר, אשרף רבאח, אלכסנדר נויוק, ריצ'רד בואטנג, גיא חדידה, מופלח שלאעטה, אחמד עאבד, אוסמה חלאיילה.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
      מחזיר להרכב את בואטנג ועאבד. מימר/ברני ארדוב

      טריוויה

      * את הנקודה הראשונה בתולדותיה בליגת העל השיגה בני ריינה ב-1:1 הביתי מול הפועל חיפה במחזור השני. ריצ'רד בואטנג היה חתום אז על השער ההיסטורי.

      * חנן ממן, שהעלה אז את החיפאים ליתרון בפנדל, לא כבש מאז שער נוסף בליגה.

      * בני ריינה עדיין לא שמרה על רשת נקייה כאורחת העונה וספגה 15 שערים בשישה משחקי חוץ. רק הפועל תל אביב ספגה כמות כזו, אבל בשבעה משחקים.

      * אחרי שהפועל חיפה השיגה שער מוקדם במחזור הקודם, בני ריינה נותרה היחידה שעדיין לא כבשה העונה ברבע השעה הראשונה. השער הכי מוקדם שלה היה בדקה ה-20 (בואטנג בהפסד 2:1 למכבי נתניה במחזור ה-10).

      * ארבעת המשחקים הראשונים של רוני לוי כמאמן הפועל חיפה הניבו יחד שלושה שערים. בשלושת המשחקים אחרי פגרת המונדיאל היו לא פחות מ-23 שערים: הפסד 5:4 לנס ציונה בגביע הטוטו, 4:4 עם בני שפרעם בגביע המדינה ו-3:3 עם הפועל תל אביב בליגה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גל לוי
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 2300

      מי ספורטאית השנה של 2022?

      בת' מיד
      איגה שביונטק
      סידני מקלאפלין
      טובי אמוסאן
      יולימאר רוחאס
      אג'ה ווילסון
      50194 משתתפים

      מי ספורטאי השנה של 2022?

      ליאונל מסי
      קיליאן אמבפה
      קארים בנזמה
      סטפן קרי
      ארמנד דופלנטיס
      רפאל נדאל
      112969 משתתפים

      משחקי המחזור ה-15:

      שבת, 15:00: מכבי תל אביב - הפועל חדרה (ספורט1)
      שבת, 17:30: הפועל ירושלים - עירוני קרית שמונה (ספורט1)
      שבת, 18:00: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה
      שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - מ.ס. אשדוד
      שבת, 19:30: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים (ספורט2)

      ראשון, 20:15: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)

      שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully