וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט אובדת עצות, קר: "אנחנו גרועים כמו המאזן שלנו"

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 9:30

האלופה פיגרה ב-40 הפרש במחצית ונחלה הפסד 16 העונה בחוץ. המאמן מתוסכל, דריימונד גרין: "צריך להבין את מצבנו". וגם: המספרים

תקציר: פרומיתאס - הפועל תל אביב 100:83/ספורט1

אם אוהדי גולדן סטייט מחפשים סיבות להתנחם מהתבוסה המחפירה, 143:113 בברוקלין, הרי שהם סיימו את מסע משחקי החוץ שלהם וכעת יחלו ברצף של שמונה משחקי בית. התבוסה בברוקלין היתה ההפסד החמישי בשישה משחקי חוץ, כאשר מאזן החוץ הכללי של האלופה העונה הוא 16:3 מביך, כאשר ההפסדים בתחילת העונה היו בסגל מלא. גולדן סטייט חסרה הלילה שלושה שחקני חמישייה (קרי, וויגינס וגרין) אבל גם זה לא תירוץ לעובדה שהיא ספגה 91 נקודות במחצית הראשונה האקס דוראנט.

סטיב קר מאמן גולדן סטייט. רויטרס
לשמחתו, מסע משחקי החוץ נגמר. סטיב קר/רויטרס

"אתה גרוע כמו שהמאזן שלך מראה שאתה", אמר לאחר המשחק סטיב קר, זה היה מסע משחקי חוץ גרוע. יש לנו פחות מ-50 אחוזי הצלחה (18:15) ואנחנו חייבים למצוא דרך לתקן את זה".

גולדן סטייט פיגרה ב-29 הפרש כבר ברבע הראשון, הפיגור השני הכי גדול בהיסטוריה שלה ברבע הזה. מנגד, ברוקלין רשמה שיא מועדון של 91 נקודות במחצית אחת, למרות שגם היא חסרה את הסקורר מספר 2 שלה קיירי אירווינג. היא גם רשמה שיא מועדון כשהובילה ב-40 הפרש במחצית הראשונה.

החדשות הרעות מבחינת הווריירס הן שלא ברור עדיין מתי סטף קרי יחזור ובלעדיו העסק פשוט לא עובד. "צריך לחשוב בקור רוח ולהבין מה לעשות ולא להתפרע", ניתח דריימונד גרין שתרם רק 2 נקודות במשחק הזה, "אנחנו חייבים לשחק נכון ולתקן את הטעויות שלנו. צריכים להבין איפה אנחנו נמצאים".

"אנחנו לוקחים זריקות טובות כל העונה", אמר דוראנט לאחר הניצחון השביעי ברציפות, "אני חושב שעכשיו הזריקות מתחילות להיכנס. אנחנו זורקים עם ביטחון ועושים מהלכים טובים בהתקפה. הערב זה היה אחד מהערבים המוצלחים האלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully