וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לדשא: אברהם גרנט מונה למאמן נבחרת זמביה

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 12:53

אחרי הפסקה ארוכה מפעילות, המאמן הישראלי המעוטר חוזר לקווים וינסה לשחזר את ההצלחה מימיו בנבחרת גאנה. גרנט חתם לארבע שנים והזמבים מצפים ממנו שיוביל אותם לאליפות אפריקה ולמונדיאל

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

בשעה טובה, אברהם גרנט חוזר לאמן. המאמן הישראלי בן ה-67 מונה היום (חמישי) למאמנה החדש של נבחרת זמביה והוא יחליף בתפקיד את הקרואטי אליושה אסאנוביץ' שעזב לפני שלושה חודשים. גרנט חתם לארבע שנים באמצעות סוכנו ניר קרין, כאשר הזמבים העניקו לו חוזה ארוך טווח עם ציפייה ותקווה שהוא יוליך אותם לאליפות אפריקהו לאחר מכן גם להופעה היסטורית במונדיאל.

כזכור, גרנט כבר אימן נבחרת אפריקאית בעבר והוליך את נבחרת גאנה עד לגמר אליפות אפריקה ב-2015, שם היא הפסידה בפנדלים לחוף השנהב של יאיא טורה. אחרי שלוש שנים בגאנה, גרנט היה תקופה קצרה בנורת' איסט יונייטד ההודית ומ-2018 הוא לא מאמן.

חוזר לאמן. גרנט

אברהם גרנט מאמן נבחרת זמביה. יחצ, אתר רשמי
חוזר לאמן סוף סוף. אברהם גרנט/אתר רשמי, יחצ

גרנט ינסה להחיות את קריירת האימון המפוארת שלו שבשיאה כמובן כללה הגעה לגמר ליגת האלופות עם צ'לסי נגד מנצ'סטר יונייטד (שוב הפסד בפנדלים). גרנט אימן באנגליה גם את ווסטהאם ופורטסמות' וב-2012 הוא אימן גם את פרטיזן בלגרד עמה הוא זכה באליפות בסרביה. אחרי הפרק הקצר בהודו גרנט הפסיק לאמן למרות ששמו הוזכר מדי פעם כמועמד להגיע לקבוצות שונות ברחבי אירופה. גרנט החל את קריירה האימון שלו בהפועל פתח תקוה עמה הוא סיים שלוש פעמים במקום השני בליגה. לאחר מכן הוא עזב למכבי תל אביב, עמה הוא זכה בשתי אליפויות ושחזר את ההישג עם שתי אליפויות רצופות במכבי חיפה. אחרי העונות המוצלחות בחיפה גרנט מונה למאמן נבחרת ישראל וב-2007 מונה במפתיע למאמנה של צ'לסי ומשם החל את הקריירה האירופית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully