וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "המשחק נגד בית"ר יהיה צומת דרכים חשוב עבורנו"

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 9:55

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המפגש מול בית"ר (שבת, 19:30, ספורט3) שמגיעה אחרי השישייה מול נתניה: "זה לא יהיה דומה למפגש הקודם (0:5), בית"ר פגעה עם הזרים". רועי גורדנה: "כל דקה על המגרש היא הישג מבחינתי"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

אחרי שחזרה מפגרת המונדיאל עם ניצחון חשוב באשדוד, הפועל באר שבע תקווה לאגור שלוש נקודות נוספות כשתארח את בית"ר ירושלים המשתפרת (שבת ב-19:30, ישיר בספורט2). כזכור, בסיבוב הראשון החבורה של אליניב ברדה הביסה 0:5 את הקבוצה של יוסי אבוקסיס, וגם הפעם היא תקווה לצאת עם ידה על העליונה כדי להגיע למשחק החוץ החשוב במחזור הבא מול מכבי חיפה בפער סביר מהאלופה והמוליכה.

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112965 משתתפים
מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. לירון מולדובן
"צומת דרכים חשוב עבורנו". ברדה/לירון מולדובן

אליניב ברדה פתח את דבריו והחמיא ליריבה: "אני רואה את המשחק הזה כמאוד קשה, צומת דרכים עבורנו וחושב שלא יהיה שום דמיון למשחק הראשון. בית"ר החליפה שחקנים, פגעה עם זרים ויוסי אבוקסיס עושה עבודה מדהימה. בית"ר היא אולי הקבוצה המשתפרת ביותר של הסיבוב הראשון. הם נתנו תצוגה מרשימה במשחק האחרון מול מכבי נתניה, אבל אנחנו באים למשחק ביתי ורוצים לחזור ליכולת שלנו".

על היכולת שהציגה הקבוצה שלו מאז החזרה מפגרת המונדיאל: "הייתה פגרה ארוכה וזה לוקח זמן לחבר את הקבוצה ולהיכנס שוב לכושר גופני וכושר משחק. אנחנו צריכים את המשחקים ואני מקווה שממשחק למשחק נראה יותר טוב. העומס בסגל? תמיד יש עומס. נתנו לעצמנו מכה לא פשוטה עם ההדחה מהגביע כי יש לנו פחות מפעל לשחק בו. היה לי כאב ראש לפני כן ויש לי כאב ראש גם עכשיו. שחקנים יצטרכו להיות הכי טובים שהם יכולים כשתגיע ההזדמנות ולהיות גם סבלניים".

ברדה נשאל האם קבוצתו תתחזק בחלון של חודש ינואר: "אני חושב שיש לנו סגל חזק וטוב, אני יודע בדיוק מה צריך באמת בשביל לעשות קפיצת מדרגה ואני מקווה שזה יקרה".

על הווירוס שתקף את שחקני הקבוצה לאחרונה: "עברנו איזשהו וירוס שעבר משחקן לשחקן ועכשיו יש אותו לכמה אנשי צוות. נכון לעכשיו אנחנו עדיין עם כמה שיש להם תסמינים של התקררות. נצטרך לחכות ולראות".

שחקן מ.ס. אשדוד, ז'ורדן סבן, מול שחקן הפועל באר שבע, רועי גורדנה. לירון מולדובן
"כל דקה שאני על המגרש היא הישג מבחינתי". רועי גורדנה/לירון מולדובן

לצד ברדה התייצב הקשר רועי גורדנה שסיפר על מצבו: "כל דקה על המגרש מבחינתי היא הישג. חזרתי מוקדם מהצפוי מהפציעה ואני שמח ומרגיש טוב. צריך לשמר כל הזמן ולעשות חיזוקים, אבל מרגיש בסדר גמור. מבחינה אישית אני חושב שמגיע שלב בקריירה שאתה לא רוצה פגרות ולא אוהב חופשים ארוכים. זה הרבה יותר קשה לחזור מפגרה ולהכין שוב הכל מאפס ולבנות מחדש. נפלנו בגביע, ניצחנו בליגה עם אופי ונבוא לבית"ר מפוקסים וחדים".

על התבוסה בסיבוב הראשון: "זוכרים את החמישייה? אנחנו לא, אולי בתקשורת כן. המשחק הזה נמחק יום לאחר שניצחנו. עכשיו זוכרים את אשדוד, עשינו וידאו ותיקנו את מה שצריך. מחר נראה את בית"ר לעומק ונבוא למשחק קשה. אף אחד לא מצפה שיהיה שוב 0:5".

על התחרות בסגל: "כיאה למועדון גדול, צריך סגל טוב ותחרות טובה. השחקן הישראלי תמיד צריך תחרות ושידחפו אותו לקצה, אחרת הוא מגיע למקומות לא טובים. מבחינתי זה טוב שתהיה כמה שיותר תחרות ואני בטוח שהסגל הזה יעשה עוד דברים טובים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully