וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו זכות לאמן אצלנו, מי שלא רוצה שיילך למקום אחר"

22.12.2022 / 7:12

בנס ציונה קיבלו בהפתעה גמורה את העזיבה של ניר ברקוביץ' ליריבתם לתחתית, גורם: "לא נכריח מאמן לעבוד פה". פלומן יחזור לסגל?

תקציר: ארנאס גצ'ו - ריאל ויאדוליד 5:1 (שון וייסמן כובש)/ספורט1

בסקציה נס ציונה עדיין מנסים גם הבוקר לעכל את היממה הדרמטית שעברה על המועדון, לאחר שמאמן הקבוצה ניר ברקוביץ' הודיע אמש כי הוא מתפטר ומספר שעות לאחר מכן כבר חתם בעירוני קרית שמונה. בסקציה, שמדורגת מתחת לקו האדום, קיבלו בהפתעה גמורה את התפטרותו של ברקוביץ', כאשר רק לפני שלושה ימים חזרו הכתומים עם נקודה יקרה ממשחק החוץ ההפכפך מול המדורגת אחרונה במדיה חתם כאמור המאמן.

למרות המצב הקשה בתחתית, מנכ"ל המועדון רועי אנקווה ייקח לעצמו את הימים הקרובים כדי לקבל החלטה לגבי זהות המאמן הבא, כאשר נכון לעכשיו כל מאמן פנוי שזמין בשוק המאמנים עשוי לבוא בחשבון. שמותיהם של חיים סילבס, ניסו אביטן, מנחם קורצקי ואפילו בני לם ורוני אוואט, נמצאים כעת על הפרק. בנס ציונה מספרים שלא מעט סוכנים ומאמנים, כבר הספיקו לפנות לראשי נס ציונה והציעו את עצמם לתפקיד, כרגע ללא הצלחה כמובן.

הצוות המקצועי של סקציה נס ציונה: מאמן השוערים גליל בן שנן (מימין), מאמן הכושר עמית אזולאי, המאמן ניר ברקוביץ', עוזר המאמן עמי טיאר. קובי אליהו
ינהלו את המשחק נגד אשדוד. גליל בן שנן (מימין) ועמי טיאר (משמאל)/קובי אליהו

בכל מקרה, את משחק הבית הקרוב נגד מ.ס.אשדוד ביום שבת, ינהלו עוזר המאמן עמי טיאר ומאמן השוערים גליל בן שנן, שיכינו את הקבוצה היום ומחר בשישי באימון המסכם לקראת המשחק. מי שיעדר מההתמודדות נגד אשדוד הוא לבאן קוטאלה המוצהב.

בנס ציונה לא ייחסו חשיבות גדולה מדי, לשיחת הטלפון הקצרצרה שקיבל המנכ"ל אנקווה מאייל ברקוביץ' ביום שלישי לפני יומיים, כאשר ברקוביץ' פנה למנכ"ל הכתומים ושאל בדרך אגב: "אם קרית שמונה ירצו את ניר ברקוביץ', אתם תעמדו בדרכו?". בתום השיחה שערכה כ-2-אנקווה ענה שהוא לא יחזיק אף אחד בכוח ושאינו מתכוון לעמוד בדרכו של אף אחד". אתמול (רביעי), נשאל אנקווה, האם הוא מסכים לפגישה עם שני האחים לבית ברקוביץ' והמנכ"ל לא חשש להיפגש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112965 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים
אנז' פרדי פלומן שחקן סקציה נס ציונה בחימום. אריאל שלום
הוא דווקא הרוויח מהעזיבה של ברקוביץ'. פלומן/אריאל שלום

כבר בתחילת הפגישה הראשונה הובן לשני הצדדים לאן זה הולך, כאשר ברקוביץ' הודיע על התפטרותו. "אנחנו מאוד מאוכזבים מכל הסיפור הזה, אך מצד שני לא נכריח את מאמן לעבוד אצלנו", אמר גורם בנס ציונה ל"וואלה ספורט!". "זו זכות לאמן אצלנו ומי שלא רוצה, שיילך למקום אחר". "לא היה לנו שמץ מושג, הופתענו מאוד מהצעד החד צדדי של ניר, אבל אנחנו כבר חושבים קדימה", אמרו במועדון.

בפן המקצועי, ינסו בנס ציונה לצרף שחקן הגנה, קשר וחלוץ לקראת חלון ההעברות מי שמעמדו צפוי להתחזק מאז עזיבת ניר ברקוביץ' זה הקשר פרד פלומיין, שלא הסתדר עם המאמן ואף סיפר לחבריו כי בכוונתו לעזוב בינואר ויתכן שכעת נסללה עבורו הדרך חזרה לסגל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully