וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן חזר לכבוש בספרד, עבדה בישל בסקוטלנד

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 0:41

יום פורה לשחקני ההתקפה הישראלים: וייסמן סיים יפה בניצחון של ויאדוליד בגביע, עומרי אלטמן כבש את החמישי שלו העונה במדי לרנקה

תקציר: ארנאס גצ'ו - ריאל ויאדוליד 5:1 (שון וייסמן כובש)/ספורט1

שון וייסמן כבש היום (רביעי) את שערו השני העונה בספרד, כשכבש את השער השני של ויאדוליד ב-1:5 שלה מול ארנאס גצ'ו במסגרת הסיבוב הרביעי בגביע המלך. וייסמן, שאת שערו האחרון העונה כבש לפני שלושה חודשים במדי הנבחרת (בספטמבר מול אלבניה), כבש בספרד העונה רק שער ליגה אחד. הוא עבר תקופה אישית קשה עם מותו של סבו, אליו היה קרוב מאוד, וכעת הוא יקווה שהשער הערב יחזיר אותו למסלול. ויאדוליד פגשה את ארנאס גצ'ו מהליגה הרביעית, ובדקה ה-43 החלוץ הישראלי נותר מול שוער והכניע אותו בפיניש יעיל טיפוי. בהמשך הוחלף בדקה ה-67, כשהמשחק נראה היה כבר גמור.

ליאל עבדה שחקן סלטיק. Craig Foy - SNS Group, GettyImages
בישול ושער שנפסל. עבדה/GettyImages, Craig Foy - SNS Group

* עומרי אלטמן כבש את שער הליגה החמישי שלו העונה, כשבדקה ה-40 כבש לזכות א.א.ק לרנקה הקפריסאית, שגברה 0:2 על נאה סלאמינה. אלטמן שלח בעיטה חזקה מ-18 מטר, וניצל תגובה לא טובה של השוער היריב. לרנקה עלתה לפסגה, עם 37 נקודות, נקודה מעל אפואל, לה משחק חסר.

* ליאל עבדה הוסיף בישול למאזנו העונתי, כשסידר לקיוגו פורוהאשי היפני שער בדקה ה-45 במסירת רוחב נהדרת, במהלך הניצחון של סלטיק 1:2 על ליבינגסטון במסגרת המחזור ה-18 בליגה הסקוטית. סלטיק בזכות הניצחון פתחה פער 12 נקודות מריינג'רס השנייה (לה משחק חסר). עבדה אף כבש בדקה ה-72, אבל השער נפסל בגלל נבדל גבולי.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנדרלכט בשמינית גמר הגביע הבלגי, אבל הוחלף בדקה ה-66, במשחק שבו קבוצתו הפסידה 1:0 לגנק בהארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully