וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו האריס, מגיבורי שושלת פיטסבורג סטילרס, הלך לעולמו בגיל 72

אחד הרצים הגדולים בהיסטוריה של ה-NFL מת בשנתו שלושה ימים לפני טקס הפרשת החולצה שלו בפיטסבורג. היה שותף בכיר בארבע הזכיות של הסטילרס בסופרבול בשנות ה-70 ונכנס להיכל התהילה

פרנקו האריס שחקן פיטסבורג סטילרס. James Flores, GettyImages
שחקן אדיר בתקופה נדירה. האריס/GettyImages, James Flores

הוא היה חבר בכיר באחת הקבוצות הכי טובות בהיסטוריה של ה-NFL. פרנקו האריס, הרץ האחורי של פיטסבורג סטילרס וחבר בהיכל התהילה של הפוטבול, הלך היום (רביעי) לעולמו בגיל 72. סיבת המוות עדיין לא ידועה. זה קרה שלושה ימים בלבד לפני טקס הפרשת החולצה מספר 32 במשחק הבית של הסטילרס מול לאס וגאס.

האריס גמא בקריירה 12,120 יארד והיה שותף בכיר לשושלת הסטילרס, עימם זכה ארבע פעמים בסופרבול בשנות ה-70. המהלך הידוע ביותר שלו נרשם באוקלנד ב-1972, עונת הרוקי שלו, דווקא בתפיסה. הסטילרס פיגרו 7:6 עם דאון רביעי ו-10 יארד לעבור, כשלסיום נותרו 22 שניות. מצב אבוד לחלוטין, והקוורטרבק טרי בראדשו ניסה את מזלו בכדור עמוק לפרנץ' פקווה, שהתנגש במגן ג'ק טייטום. בניגוד לכל הציפיות ולהיגיון אפשרי הכדור ניתז לידיו של האריס, שרץ עימו כל הדרך לאנדזון.

"זה היה מהלך שייצג את הקבוצה הזאת שלנו", אמר האריס בטקס ה-100 ל-NFL שהתקיים לפני שנתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ב-1984 פרש האריס מפוטבול לאחר 12 שנות קריירה וכבר ב-1990 הוצג בהיכל התהילה. אחיו פיט, שאף הוא שיחק ב-NFL, הלך לעולמו ב-2006 כתוצאה מהתקף לב בגיל 49 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully